Coca-Cola lanseaza campanie integrata cu ocazia Euro 2016
adplayers.info
Coca-Cola lanseaza o campanie integrata cu ocazia Campionatului European de Fotbal. Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Pe micile ecrane, Coca-Cola va fi prezenta cu spot TV dedicat, dar si cu insertii speciale in timpul meciurilor. O componenta speciala se va desfasura in mediul digital, iar campania de panouri stradaleva viza capitala si alte cinci orase mari din tara.
In aceeasi perioada, Coca-Cola va lansa la nivel national si o campanie promotionala cu coduri sub capac, care pot fi inscrise prin SMS sau pe site-ul www.hailaeuro2016.ro,pentru sansa de a castiga o minge editie speciala, pe minut, sau un bilet dublu la sferturile de finala UEFA Euro 2016TM, pe saptamana. In plus, in magazine, consumatorii se pot bucura de numeroase alte oferte, care le vor aduce pahare de colectie, ochelari de soare sau pungi de Toortitziintr-un ambalaj dedicat colaborarii cu Coca-Cola.
Incepand cu luna mai, consumatorii vor putea gasi in magazine doze si sticle Alu in editie limitata, ce vor celebra patru dintre tarile calificate la UEFA EURO 2016TM. Mai mult, printr-un parteneriat special cu Panini, fiecare sticla PET de 1.25l de Coca-Cola si Coca-Cola Zero va ascunde sub eticheta unul dintre cele 16 stickere de colectie pentru albumul Panini dedicat UEFA EURO 2016TM.
In calitate de sponsor oficial al Campionatului European de Fotbal, Coca-Cola va oferi castigatorilor Cupei Coca-Cola, editia 2016, sansa de a urmari chiar din tribune meciul Romania – Elvetia, din 15 iunie. Alti 8 castigatori - 4 suporteri ai competitiei intre licee si 4 castigatori ai unei promotii in-store -vor purta steagul Romaniei la meciul de deschidere Romania-Franta, din 10 iunie. De aceasta experienta, oferita in intreaga lume de catre Coca-Cola, se vor bucura peste 800 de adolescenti.
Anul acesta, Coca-Cola a lansat campania Taste the feeling, intr-o noua strategie globala de marketing care pune in centrul conceptului creativ bautura savurata de milioane de oameni din intreaga lume in fiecare zi. Noua filosofie se regaseste in toate componentele campaniei UEFA EURO 2016TM.
Imnul campaniei Taste the feeling, realizat in parteneriat cu Avicii, a fost reinterpretat cu ocazia Campionatului, cu ajutorul solistului Conrad Sewell. Noua versiune a cantecului, precum si o coregrafie dedicata, sunt incluse in celebrul joc Just Dance, apartinand companiei Ubisoft.
Mai mult despre McCann PR,