Coca-Cola a demarat 'Fericire Delicioasa' la incheierea Jocurilor Olimpice precedente
Luni, 28 Iulie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

„Proiectul de promovare in jurul Jocurilor Olimpice incepe practic atunci cand se incheie Olimpiada precedenta”, a afirmat  pentru AdPlayers, Dragos Militaru (foto, stanga), Market Manager, Coca-Cola Romania & Moldova, vorbind despre asocierea companiei cu Jocurile Olimpice.

Asocierea marcii cu Jocurile Olimpice a fost anuntata pentru jurnalistii romani in cadrul unui eveniment organizat de Coca-Cola impreuna cu McCann PR, la Club Cortina, din vecinatatea Bucurestiului (Corbeanca).

 

„Acesta este de fapt doar momentul culminant al campaniei, in care suntem ochi si urechi la cel mai mare eveniment care se desfasoara la scara planetara in aceasta perioada. Campania internationala, din care si Romania face parte, se desfasoara practic de o buna bucata de vreme si atinge inclusiv pe piata romaneasca punctul culminant”.

 

„Este mai mult decat un concept, este o filosofie”, a mai precizat, Militaru. „Este o asociere benefica care inseamna apropierea dintre oameni, esenta spiritului Olimpic. Acesta este si mesajul nostru a carei filosofie, de mai bine de 100 de ani se alatura de acest spirit. De aceea suntem partenerii Olimpiadei de 80 de ani”.

 

Potrivit oficialilor Coca-Cola, caracterele chinezesti utilizate pentru scrierea marcii Coca-Cola se traduc prin expresia: “Fericire Delicioasa”. In China, expresia “Fericire Delicioasa” a fost legata de la inceput de logo-ul Coca-Cola transcris cu caractere chinezesti. Istoria acestei interpretari a debutat odata cu introducerea bauturii Coca-Cola catre populatia chineza, in 1927.

 

“In Romania am ales sa traducem expresia “Delicious Happiness” prin “Fericire delicioasa”, exprimand in acelasi timp gustul delicios si beneficiul emotional asociat cu Coca-Cola”, a adaugat Dragos Militaru. „Ceea ce ne propunem este de fapt sa ne apropiem „la o mana distanta” cu mesajul nostru olimpic „Fericirea Delicioasa”, in orice punct in care va veti afla pe tot parcursul lunii august ”, conchide oficialul Coca-Cola. 

 

Conform reprezentantilor marcii, inaintea Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008, Coca-Cola va transmite mesajul sau de „Fericire Delicioasa” pe sticle sau can-uri de colectie care vor fi distribuite in peste 150 de tari simultan, fiind si ce mai extinsa colectie de produse din istoria marcii. In Romania, produsele de colectie vor fi distribuite incepand cu luna august, 2008. Ambalajele din colectia “Fericire Delicioasa” fac parte din campania de comunicare pentru Jocurile Olimpice: “Live Olympic on the Coke Side of Life”.

 

Coca-Cola este Partenerul Oficial International al Jocurilor Olimpice, Partener al Comitetului International Olimpic si Sponsor al Jocurilor Olimpice de la Beijing 2008. Coca-Cola a fost in mod constant asociata cu Jocurile Olimpice incepand cu 1928, fiind, potrivit companiei, si cel mai longeviv suporter corporate al Olimpiadei.


PUBLICITATE: