Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii
Marti, 27 Martie 2018
 
Credit: Coca-Cola HBC Romania / PR

„O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.

adplayers.info

Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii, angajandu-se astfel sa continue promovarea si implementarea principiilor de diversitate, incluziune si egalitate de sanse in interiorul companiei, cat si in afara ei, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

„O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii. Toleranta, o alta fata a diversitatii, este esentiala in organizatiile si comunitatile deschise, care accepta si incurajeaza diferentele. Asa ca, de mai bine de 25 de ani, diversitatea este parte integranta din istoria Coca-Cola HBC Romania si este fundamental esentiala pentru relatia cu echipa noastra si performanta companiei noastre”, spune Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.

Potrivit informarii, Coca-Cola HBC Romania se alatura demersurilor Cartei Diversitatii si isi arata adeziunea la valorile comune ale Uniunii Europene, in privinta sustinerii diversitatii in toate formele ei si incurajarii mediilor in care aceasta este cultivata. Aderarea la Carta Diversitatii consolideaza pozitia de lider in sustenabilitate a Coca-Cola HBC Romania, inclusiv in interiorul companiei prin identificarea si implementarea unor politici etice de resurse umane si management al diversitatii. 

La nivelul companiei Coca-Cola HBC Romania, incluziunea si diversitatea reprezinta crearea unui mediu de lucru bazat pe respect, in care oamenii nu discrimineaza si nici nu sunt discriminati in niciun context pe baza urmatoarelor caracteristici: varsta, sex si orientare sexuala, dizabilitati fizice, statut marital sau familial, rasa, etnie sau nationalitate, convingeri religioase sau politice, pozitie in companie si tip de activitate.

Potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola HBC, Carta Diversitatii din Romania urmeaza modelele de succes existente in alte state europene si are la baza un set de principii generale, asumate voluntar, cu scopul de a promova diversitatea, non-discriminarea, incluziunea  si egalitatea de sanse la locul de munca. Reunind la aceeasi masa grupuri co-interesate dintre cele mai diverse, Carta este o platforma colaborativa de dezbatere in jurul managementului diversitatii. Carta sustine semnatarii sa puna in aplicare sau sa-si extinda angajamentul in managementul diversitatii dincolo de rigorile si obligatiile legale.

Carta Diversitatii din Romania face parte dintr-un proiect regional, coordonat de DOBROVITA Slovenia, cu parteneri din sectorul privat si public din Romania, Slovenia si Croatia si sustinut de Comisia Europena, prin programul DG Justitie si Consumatori. In Romania, proiectul este implementat de Fundatia Forum for International Communications, Asociatia Asistenta si Programe pentru Dezvoltare Durabila - Agenda 21 si Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR,


PUBLICITATE: