City Mall face cumparaturi la Scala JWT
Luni, 24 Octombrie 2005

City Mall face cumparaturi la Scala JWT( AdPlayers.ro ) Campania ‘Distractie in orice combinatie’ pentru CityMall - nou mall bucurestean deschis in Sos Oltenitei nr. 2, este semnata de Scala JWT. El este deschis incepand de sambata, 22 octombrie in apropierea statiei de metrou Eroii Revolutiei.

‘Rezultatul investitiei ce se ridica la 35 de milioane de euro este pe masura: City Mall este cel mai stralucitor mall din tara! ‘ spune Valentin Preda, General Manager City Mall. Deschiderea City Mall are loc la un an de la data cumpararii proiectului de catre Jaguar Development, actualul proprietar. City Mall, spun oficialii, vrea sa devina un loc activ pentru distractie si cumparaturi pentru mai mult de 700.000 de oameni care locuiesc in zona.

City Mall face cumparaturi la Scala JWT

Oficialii City Mall si ai agentiei de publicitate nu au dezvaluit bugetul de publicitate pentru lansarea noului mall, insa Lavinia Gheorghe, Marketing Manager City Mall a sustinut ca acesta a fost unul important. Prezent la lansare, Victor Dobre, Managing Director, Scala JWT - agentia de publicitate care administreaza contul de comunicare, a afirmat pentru AdPlayers ca pentru un asemenea proiect este mult mai important ‘ ce faci cu bugetul’ pentru a obtine rezultate foarte bune si mai putin importanta marimea acestuia.

Scala JWT a castigat contul in urma unei licitatii si deruleaza o campanie e promovare pentru noul mall pe media outdoor, radio, tranzit dar si o componenta de marketing direct. Campania a fost insotita de o conferinta de presa organizata vineri, 21 octombrie, un eveniment de lansare cu partenerii City Mall si unul cu publicul, realizate de RMGConnect, divizia de evenimente a agentiei. La petrecerea de vineri seara, 21 octombrie, inaintea lansarii cu publicul de sambata, au participat sute de oameni de afaceri, parteneri si chiriasi ai mall-ului. 

City Mall face cumparaturi la Scala JWT

La ceremonia de taiere a panglicii organizata vineri dimineata, in prezenta presei, pe langa Valentin Preda, General Manager City Mall si Lavinia Gheorghe, Marketing Manager City Mall, noul mall-ul l-a avut ca oaspete si pe primarul sectorului 4.

Echipa de Management este formata din General Manager: Valentin Preda, Project Manager: Bebe Costache, Marketing Manager: Lavinia Gheorghe, Accounting Manager: Adrian Danoiu si Matius ICHIM – Arhitect.

Daca ziua de 21 a fost destinata colaboratorilor, partenerilor City Mall si  presei, 22 octombrie a fost ziua publicului, in care cei prezenti au avut  parte de concerte, acrobatii, dans, numere de pantomima si alte “distractii in orice combinatii”.

Noul mall aduce o serie de inovatii precum restaurantele si cafenelele cu terasa exterioara, cascada de ciocolata, si cel mai mare loc de joaca pentru copii. Printre suprizele pe care oficialii CityMall sustin ca le vor oferi pe viitor se numara realizarea de proiectii sportive si deschiderea unui club.

Printre chiriasii noului City Mall se numara marci deja consacrate, cu putere si experienta pe piata romaneasca sau bucuresteana cum sunt Altex, Primavara, KFC, Diverta,toti furnizorii de comunicatii mobile si dealerii lor - Connex, Orange, Zapp,Cosmorom, Germanos, Internity, Tina R, Puma, Kenvelo, Samsonite, Sony, Killtec, Camel Active, Lotto, Jolidon, Alliance Computers, Ultra Pro Computers, Triumph, Danik, Piciul, BancPost, Optinova,Gloria Jeans Cafe, Turabo Cafe.

Noul mall mai aduce si marci consacrate pe plan international, care se lanseaza pe piata romaneasca odata cu deschiderea CityMall si anume: Pretzels Plus, LTU Studio design, ChateauBlank,Grand Cafe Peru, Happy Food, Columbia Sportsware, Timberland sau Nautica.

La City Mall mai sunt prezente si marci care au deja in tara un mare succes si vin aici cu ambitia de a cuceri o noua piata, afirma reprezentantii sai. Printre ele se numara Agress, Benvenuti, Katex, Adam’s By Secuiana sau marci si concepte noi precum Kids Planet, Nin, Palm Tree Cafe, Estella, Ga-al Studio, Fleur de Cafe, Tazza Grande, CityBistro, Cascada de Ciocolata, Angelina, La Creperie Bretonne, Pacific Cafe, Tezal si La Vida .

City Mall dispune de 8 niveluri: 3 subterane si 4 comerciale, o suprafata construita de 38.000mp si, spun proprietarii, a creat peste 1500 de locuri de munca.

( Iulian Toma )


PUBLICITATE: