Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020

 

Credit: McCann Worldgroup Romania / Youtube

Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.

AdPlayers. Info

Pentru BUZZ la un nou produs, ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020. Primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ - cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si international, anunta initiatorii proiectului de comunicare.

Intr-un concept nou: o napolitanta crocanta invelita in multa ciocolata, noul produs marcheaza debutul ROM intr-o categorie noua de produse, cea a napolitanelor.

,,Oricat ar fi de cunoscut si indragit pe piata locala, bugetele de marketing ale unui brand local nu ar fi fost niciodata suficiente pentru a sponsoriza evenimente de talie mondiala. Cu toate acestea, pentru lansarea celui mai nou produs din portofoliu – Rom BUZZ – ROM a decis sa exploreze un teritoriu nou creat in 2020. Reinventand regulile clasice ale pachetelor de sponsorizare si luand in considerare “noua normalitate” a anului 2020, Rom BUZZ vrea sa devina sponsorul evenimentelor internationale pe care si le permite - cele ANULATE” spun autorii campaniei de lansare.

Potrivit echipei de creatie, majoritatea evenimentelor sportive, culturale sau de muzica au fost anulate in 2020 si odata cu ele si bugetele pe care brandurile mari le-ar fi cheltuit prin sponsorizari. Aici intervine ROM, care stie ce inseamna sa fii curajos si sa nu renunti in vremuri grele, si ofera o mana de ajutor unora dintre evenimentele anulate.

Organizatorii evenimentelor anulate pot accesa getsponsoredbyrom.com si pot alege unul dintre pachetele oferite de ROM in numar limitat.

Filmul de lansare poate fi urmarit aici: https://youtu.be/uIhJvrhVEf0 

Povestea campaniei poate fi accesata la adresa: https://www.youtube.com/watch?v=ZLAKhbmi6ik  

Propuneri pe care ROM le face catre evenimente internationale cunoscutepot fi accesate la adresele:

Cancelled football tournament pitch: https://youtu.be/dab2VGPCyd4

Cancelled tennis tournament pitch: https://youtu.be/7AaX-o46TK4

“De peste 50 de ani ROM antreneaza spiritele romanilor si aduce senzatii tari. Intr-un an marcat de pandemie, in care multe branduri renunta la planurile lor, noi am decis sa facem buzz cu noul Rom BUZZ, o napolitana crocanta cu multa crema rom, si vrem sa “indulcim” evenimentele care s-au anulat”, declara Gabriela Munteanu, Marketing Director, Kandia Dulce.

,,Cum? Propunand parteneriate super indraznete prin care ROM Buzz sa devina sponsor oficial al unor evenimente de mare anvergura anulate. Am ales sa fim optimisti si sa transformam provocarea unui an cu multe renuntari in cel mai bun an pentru lansarea ROM Buzz” spiune ofcialul de marketing Kandia Dulce.

De cealalta parte, directorul echipei de creatie - Catalin Dobre, CCO McCann WG Romania & Regional CD McCann Central Eastern Europe, adauga:

“ROM e un brand care stie sa fie curajos si provocator atunci cand este nevoie. In ultimii ani si-a schmbat steagul de pe ambalaj cu cel american pentru a trezi patriotismul romanilor; a schimbat imaginea romanilor pe Google (din “prosti” in “destepti”); a ajutat strainii sa faca diferenta intre Bucuresti si Budapesta; a lansat primul ambasador virtual al unei tari. ROM nu are bugetele de marketing ale altor jucatori internationali, dar asta ne-a ajutat pe noi sa ne autodepasim limitele creative si suntem extrem de mandri sa lucram pentru acest client curajos. De asemenea, in contextul anului 2020, credem ca industria noastra are responsabilitatea de a ajuta brandurile nu numai sa actioneze responsabil si sa aiba un impact pozitiv, dar si sa distreze publicul, sa il faca sa zambeasca. Ne-am dorit sa aducem putin optimism intr-un an dificil, abordand un ton mai informal, deschis, intr-o campanie care vorbeste despre “noua normalitate”.

,,Rom vine cu o noutate in categoria de napolitane: un produs indraznet, la fel ca personalitatea brand-ului, o napolitana crocanta cu multa crema de rom”, declara Alina Cranga, Group Brand Manager Kandia Dulce.

,,Prin extinderea portofoliului de brand in categoria de napolitane facem inca un pas catre publicul tanar, mereu in cautare de experiente noi si dornici sa aiba acces la cele mai cool chestii, le oferim un produs care sa le raspunda asteptarilor printr-o experienta de gust bogata din texturi diferite si un gust delicat de rom”

“Cand lucrezi cu un brand cu o personalitate atat de puternica si curajoasa cum este ROM, stii ca ai o responsablitate de a demonstra acest lucru cu fiecare campanie. Da, chiar si in timpul unei pandemii. Am jucat din nou cartea brandului care provoaca, facand din ROM un brand care schimba paradigma si discursul global negativ pentru a crea aceasta campanie care are la baza o ambitie care poate parea usor puerila, dar cu siguranta este reala si savuroasa”, a declarat Ioana Zamfir, ECD MRM Romania.

Autentic Rom® si Autentic Rom Buzz™ sunt marci ale Kandia Dulce.

Agentii implicate in proiect:

Creative agencies: MRM Romania, McCann Worldgroup Romania

Media agency: UM Romania

PR Agency: McCann PR

Credits:

Creative Agency: McCann Worldgroup Romania

Catalin Dobre- CCO McCann Worldgroup Romania

 

Ioana Zamfir - Creative Director MRM

Ion Cojocaru - Content Director MRM

Alexandru Vasile - Creative Director McCann Worldgroup Romania

Laura Belc - Group Creative Director MRM

Adina Stanescu - Group Creative Director MRM

Cosmin Voicu - Copywriter MRM

Laura Catea - Art Director MRM

Codrin Badescu - Social Media Strategist MRM

Madalina Ciocan - Social Media Manager MRM

Andreea Sofrone - Group Account Director MRM

Ana Smarandescu - Junior Account Manager MRM

Madalina Anghel - Account Manager MRM

Monica Nastase - Media Planner UM

Cristian Ene - Digital media planner UM

Ramona Radu - Influencers manager UM

Carmen Bistrian – PR Manager McCann Worldgroup Romania

Corina Nica – Corporate PR Executive McCann Worldgroup Romania

Tiberiu Munteanu - Head of AV McCann

Alexandru Platon - AV Producer McCann

Radu Munteanu - Director

Production house - MME

Kandia Dulce:

Gabriela Munteanu - Marketing Director

Elena Petrea - Chocolate Category Manager

Alexandra ?oagher - Junior Brand Manager

Alina Crang? - Group Brand Manager

McCann Worldgroup Romania are rela?ii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe pia??: Coca-Cola, Vodafone, KFC, Nestle, L’Oréal, MasterCard Europe, Mega Image, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agen?iile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR ?i MRM Romania. La nivel interna?ional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice re?ele de advertising cu birouri in 205 ora?e din 132 de ??ri.

Mai mult in Campanii, Conturi,


PUBLICITATE: