(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Artistul Daniel Gontz si Chivas Regal au adus culoare in viata bucurestenilor, vopsind fantanile arteziene din centrul Capitalei, anunta reprezentantii de comunicare ai marcii Chivas Regal. Potrivit sursei, incepand de ieri, trecatorii care traverseaza Piata Unirii pot admira culorile neobisnuite pe care le-au dobandit fantanile, de la verde stralucitor, la roz, portocaliu, mov si albastru.
“Chivas Regal este un whisky care celebreaza placerea de a trai si ce poate fi mai placut si surprinzator decat un curcubeu aparut din senin in inima Bucurestiului”, spun autorii proiectului neconventional.
“La inceput parea o idee trasnita, dar apoi am zis – de ce nu?”, declara Florin Maxim, Brand Manager Pernod Ricard. „Oamenii au nevoie de lucruri placute, trebuie sa descopere ca se intampla tot felul de lucruri uimitoare in orasul lor. Ne asteptam la un feedback pozitiv, dar reactiile spontane au intrecut orice asteptari. Toata lumea se oprea sa faca poze, masinile trageau pe dreapta, fetele incruntate de la volan se transformau in chipuri zambitoare, a fost extraordinar... La un moment dat chiar ne-am temut sa nu se blocheze circulatia ”,.
Daniel Gontz a absolvit Academia de Arte Frumoase din Viena si a avut mai multe expozitii foto la Bucuresti, Venetia, Graz si in capitala austriaca. Artistul este foarte activ pe Internet, unde a pus la cale un hotel si o televiziune virtuale. Anul trecut a castigat concursul pentru cel mai bun cuplu VJ - DJ din Romania, impreuna cu Electric Brother, partenerul sau de show-uri media.
“Cu numai 100 de kg de colorant alimentar si cateva ore de munca, am transformat piata intr-un curcubeu si am adus bucurie in sufletele oamenilor”, este de parere Gontz. “Toate materialele folosite sunt in concordanta cu prevederile Ministerului Sanatatii, nu pateaza si nu provoaca efecte secundare. E posibil sa creeze dependenta, dar vom afla acest lucru peste o saptamana, in momentul cand se va duce vopseaua!”.