Ceva bun de la Morarita pentru Mama. Morarita si Ogilvy schimba traditia pachetelor de la mama
Marti, 26 Martie 2019

 

Ceva bun de la Morarita pentru Mama.
Credit: Ogilvy Romania / Youtube

"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti, seria asta de cuvinte a declansat aproape instant o discutie despre celebra geanta de rafie. Cum ne duceam la gara sa le ridicam, cum le taraiam prin oras, cum le imparteam cu prietenii.

AdPlayers. Iulian Toma

Profitam de trecerea zilei de 8 martie pentru a reaminti ca luna mamelor este in plina desfasurare si ca ele au in continuare nevoie de grija si aprecierea noastra. Ce ar fi sa le dovedim asta printr-un gest foarte simplu?

Pentru prima oara in istoria pachetelor de mancare trimise “pe tren” sau “pe microbuz” se intampla si invers. Experimentul “Pachet Pentru Mama”, dupa o idee de Ogilvy Romania pentru brandul Morarita, adreseaza un indemn emotionant celor care asteapta traditionalul pachet cu mancare de la mama: in martie, fii tu cel care ii pune un pachet mamei! Pentru ca 8 martie dureaza o luna intreaga.

"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” spune pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti, seria asta de cuvinte a declansat aproape instant o discutie despre celebra geanta de rafie. Cum ne duceam la gara sa le ridicam, cum le taraiam prin oras, cum le imparteam cu prietenii. De aici pana la ideea de a inversa situatia a fost un singur pas. Am zis pe loc DA, facem asta. 6 luni mai tarziu pachetul a fost gata""

Experimentul prin care tinerii sunt incurajati sa faca acest gest pentru mamele lor a surprins studenti din Gara de Nord si alte campusuri studentesti din Bucuresti exact cand isi primeau pachetele. Acestia au primit pe loc pachete pentru mama, cu cadouri pentru gatit si delicioasele strudele Morarita. In urma activarii, zeci de pachete au plecat imediat, prin curier, in toata tara. Reactia mamelor la livrare? De nepretuit.

“Traditia de a pune pachete de mancare “pe tren” sau “pe microbuz” este parte din istoria personala a fiecarui tanar din provincie. Asa au crescut generatii intregi de studenti. ”continua si colega Cristina Caloian, Copywriter, Ogilvy Romania.  

„Probabil ca cei mai multi dintre noi am trimis inapoi, cel mult, un “saru’mana mama pentru snitele, placinta si ciorba de perisoare. Asa ca ne-am gandit ca in luna martie sa facem dreptate acestei situatii si sa le trimitem inapoi un pachet pe bune. Le-am pregatit mamelor “ceva bun de la Morarita”, in aceleasi genti de rafie pe care le stiu toti soferii de microbuz, personalul de tren si toti romanii, in general. Am gandit aceasta activare ca pe un “multumesc” simbolic”, national” conchide creativul Ogilvy.

Ogilvy Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy si ofera pietei din Romania urmatoarele arii de expertiza, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence si servicii de strategie digitala.

Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy Romania dezvolta campanii de comunicare, atat la nivel international, cat si la nivel local - Philips, Heineken (Strongbow, Ciuc Premium, Cidru Mandru, Blind Pig, Old Mout,), ETI Gida, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Piraeus Bank, Montefarmaco, Sanofi, Leroy Merlin si alte companii de renume. Mai multe detalii despre proiectele agentiei pe Facebook.

Mai mult despre Ogilvy Romania

Mai mult in Conturi, Campanii


PUBLICITATE: