SIM. Credit: Lactate SIM / GAV PR Youtube
Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
adplayers. Iulian Toma
Cu afaceri de peste 30 milioane de euro pe an, Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc, a ales GAV. Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
„Este prima data cand Simultan investeste in publicitate la nivel national, cu o strategie de comunicare curajoasa, care evita stereotipurile categoriei si comunica pe TV si online cu doua spoturi atipice pentru acest segment, sub sloganul Puternic Romanesc” spun reprezentantii agentiei.
Simultan a intrat pe piata laptelui in 1996 devenind intre timp cel mai mare procesator de lapte cu capital integral romanesc. Este vorba de cea mai mare investitie cu capital local in industria laptelui din Romania si, fiind unul dintre cei cinci producatori autohtoni cu capacitate de tratare UHT a laptelui, Simultan proceseaza anual peste 50 de milioane de litri de lapte.
Credit: GAV / PR
”Am inceput afacerea cu 300 de litri de lapte in 1996 iar acum procesam in medie 140.000 de litri pe zi” spune Florin Herbai, antreprenorul din spatele producatorului de lactate Simultan. „Distribuim in toata tara cu ajutorul retelei de distributie proprii sau al partenerilor. Suntem mandri de faptul ca am devenit o companie puternica pe piata laptelui si suntem si mai mandri ca suntem o companie romaneasca”.
„Suntem un brand care s-a mentinut low-profile mult timp si care a trecut la brandul SIM – Puternic romanesc, recognoscibil la nivel national, intr-un timp destul de scurt, ceea ce nu poate decat sa ne bucure”
”In cariera mea (lunga...) cred ca doar pentru doua sau trei marci m-am implicat atit de mult, nu doar profesional, ci si uman, emotional, personal. As mentiona aici Dacia si Sibiu – Capitala Culturala Europeana” a declarat Lucian Georgescu, fondator GAV si director executiv de creatie al campaniei de branding. „Ca si acestea, SIM este o marca romaneasca si nu exista satisfactie profesionala si individuala mai mare pentru un publicitar autohton decit constructia unei marci nationale puternice. Ca si in cazul Dacia si al Sibiului, in spatele acestei marci se afla un om muncitor, curajos, vizionar. Ii multumesc pentru increderea acordata, iar chibitilor de profesie le recomand sa-si pastreze energia pentru proiecte proprii si scopuri (mai) nobile, demonstrind prin ce fac ei, nu ceilalti”.
Potrivit reprezentantilor de comunicare, zlnic, pe poarta fabricii ies peste 500.000 de iaurturi, kefir, sana, lapte UHT si lapte ESL, unt, smantana si diverse alte produse lactate. Cifra de afaceri depaseste 30 de milioane de euro pe an si firma raporteaza un profit mai mare de 4 milioane de euro. Fabrica de la Ortisoara, judetul Timis a fost ridicata de la zero, spre deosebire de alti competitori care au preluat fostele fabrici de procesare a laptelui de dinainte de 1989.
Din echipa GAV a campaniei de lansare SIM mai fac parte Alexandru Borsan - Strategy Director, George Popescu – Client Service Coordinator, Cristian Ene – Online Media Manager, Radu Zaharescu - Art Director, Remus Mihalcea - Copywriter, Constantin Elisei - Graphic Design, Igor Pogorevici – Art Director.
SIM. Puternic Romanesc. Credit: Lactate SIM / GAV / PR Youtube
Mai mult in Conturi, Campanii, Branding