Cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, COS Romania a ales Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale
Miercuri, 21 Noiembrie 2018

 

Credit: COS Romania / Perceptum

„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.”, a precizat Roxana Tanasa, Marketing Responsible COS Romania

adplayers.info

Prezent de 20 de ani pe piata din Romania, COS Romania, cel mai mare furnizor de solutii pentru amenajari spatii de birouri, a ales agentia de marketing Perceptum pentru gestionarea comunicarii digitale

“In succesul tuturor proiectelor de amenajare si reamenajare a spatiilor de lucru, ne bazam 100% pe puterea parteneriatului. Totul devine posibil prin colaborarea dintre echipele de arhitecti si designeri, furnizorii si, bineinteles, clientii nostri. Impreuna ajungem la o viziune aparte, in care design-ul spatiului de lucru este privit ca o expresie a culturii organizationale, dar si ca un adevarat amplificator de performanta si creativitate” a precizat Roxana Tanasa (foto), Marketing Responsible COS Romania.

„Pentru a transmite acest mesaj eficient aveam nevoie de o strategie coerenta de comunicare in mediul online si de un concept relevant pentru clientii nostri. Perceptum a inteles perfect punctele noastre de diferentiere si le-a tradus intr-o campanie unitara si autentica.” a adaugat oficialul de marketing.

Conform reprezentantilor de comunicare, focusul campaniei digitale a fost consolidarea notorietatii brand-ului, prin evidentierea profesionalismul lucrarilor si a calitatii produselor oferite prin parteneriate exclusive cu branduri de prestigiu la nivel mondial, precum Steelcase si Interface.

Potrivit autorilor, conceptul propus de Perceptum a fost contruit in jurul experientei clientilor si a beneficiilor resimtite de angajatii care lucreaza in mediile de lucru amenajate de COS.  Astfel, intreaga campanie digitala derulata in mod special pe retelele sociale, sub hashtag-ul #WorkplaceHappiness, a pus in valoare spatiile de birouri ca adevarata sursa de creativitate si stare de bine.

“Parteneriatul cu COS a debutat la aniversarea a 20 de ani in Romania si a evoluat treptat, extinzandu-se la nivelul intregii comunicari digitale” a spus Raluca Ghilea, CEO & Founder, Perceptum. „Pentru noi, o astfel de evolutie in relatia cu un client vine ca o confirmare a calitatii serviciilor Perceptum si este, in realitate, cea mai mare rasplata pentru implicarea echipei. In cele ce urmeaza, vom continua sa contruim alaturi de COS si in zona de offline, unde vom avea activari experientiale ce incorporeaza cele mai noi tehnologii, abordare care defineste majoritatea proiectelor Perceptum”, a adaugat fondatoarea Perceptum.

Echipa de proiect: 

COS Romania: Roxana Tanasa, Marketing Responsible, Alina Georgescu, Marketing  Assistant

Perceptum: Mihaela Lungu, Account Manager, Luana Muresan, Senior Copywriter, Madalina Drumea, Social Media Executive

Mai mult despre Perceptum

Mai mult in Conturi, Licitatii


PUBLICITATE: