(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Cu o cifra de afaceri īn primele 6 luni ale anului 2006, de peste 900.000 RON (250.000 EUR), Laurentiu Jinga, Director General al agentiei de publicitate interioara Brand Management spune ca estimeaza pe īntreg anul 2006, o cifra de afaceri care se ridica la 2.000.000 RON (peste 550.000 EUR).
Disponibilul locatiilor de indoor de pe piata din Romānia se estimeaza la 4 milioane Euro pe an, iar bugetele alocate, la 70% din aceasta cifra, este de parere seful companiei Brand Management, companie care activeaza īn industria de publicitate indoor.
Agentia de publicitate interioara Brand Management, se ocupa de servicii complete de indoor advertising (productie, postare, monitorizare, neutralizare) sub forma unor pachete full service, afirma reprezentantii companiei.
Practic īn urma cu 2 ani, aceasta piata era aproape inexistenta, īsi aminteste Jinga. Piata de indoor este o piata tānara, dar de calitate foarte buna, iar noi, cei care ne dedicam ei, īncercam sa respectam standardul īnalt cu care ea vine din pietele dezvoltate ale Uniunii Europene si SUA, este de parere oficialul.
16 centre de afaceri, 35% din piata de locatii din Bucuresti
Potrivit companiei, īn momentul de fata reteaua Brand Management īnregistreaza un lant de centre comerciale de tip mall, la nivel national, 16 centre de afaceri īn Bucuresti ce acopera 35% din piata de locatii de acest tip a capitalei, precum si un lant de parcari subterane si supraterane bucurestene.
Parcarile incluse īn reteaua companiei pāna la acest moment sunt cele de la Unirea, Grand Hotel Marriott, Bucuresti Mall, Plaza Romānia, City Mall, WTC si Baneasa BC, ceea ce, potrivit companiei, īnseamna aproximativ 2,400 locuri de parcare, cu o frecventa de cca. 40,000 de masini pe luna cu cel putin un consumator.
Prima īn parcarile subterane si supraterane
Oferta de spatii publicitare īn parcarile subterane si supraterane din Bucuresti a fost lansata de catre compania de publicitate īn anul 2005, īn premiera pe piata romāneasca, asa cum subliniaza executivii sai, Brand Management fiind singura companie care gestioneaza astfel de locatii, mai afirma ei.
Ne aflam īn stadiul de dezvoltare a lanturilor de centre comerciale, centre de afaceri si parcari la nivel national si, prin noul sistem software implementat, ne propunem sa venim īn ajutorul media plannerilor si marketerilor cu solutii complete pentru desfasurarea si evaluarea campaniilor de publicitate indoor, adauga Laurentiu Jiga.
Publicitatea indoor este apreciata la nivel international ca fiind cea mai eficienta forma neconventionala de publicitate, devenind din ce īn ce mai solicitata si īn Romānia, spune Jinga. Īn acest context, Brand Management īsi propune sa ofere mai mult decāt simple spatii publicitare, venind īn sprijinul clientilor sai cu servicii de īnalta calitate de implementare si evaluare a campaniilor de publicitate.
30 de campanii indoorAvānd 2 ani de existenta, dupa cum afirma reprezentantii companiei, Brand Management spune ca si-a concentrat eforturile pentru alcatuirea unui portofoliu de locatii, care sa aduca īn atentia consumatorilor produsele si serviciile clientilor sai, comunica oficialii agentiei.
Īn acesti doi ani de activitate, Brand Management a sustinut peste 30 de campanii indoor pentru numerosi clienti din industrii reprezentative, precum cea financiar bancara, a telefoniei mobile, FMCG, si altele, spun executivii agentiei.
Dintre campaniile desfasurate Brand management aminteste nume cum sunt cele ale Domenia Credit, ING, Connex, Medicover, Nivea, Whirlpool, Ballantines, KLM, Tchibo, Cartoon Network.
.


