Cea mai tare din publicitatea în parcare
Luni, 04 Septembrie 2006

Cea mai tare din publicitatea în parcare

(AdPlayers.ro, Irina  Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Cu o cifra de afaceri în primele 6 luni ale anului 2006, de peste 900.000 RON (250.000 EUR), Laurentiu Jinga, Director General al agentiei de publicitate interioara Brand Management spune ca estimeaza pe întreg anul 2006, o cifra de afaceri care se ridica la 2.000.000 RON (peste 550.000 EUR).

“Disponibilul locatiilor de indoor de pe piata din România se estimeaza la 4 milioane Euro pe an, iar bugetele alocate, la 70% din aceasta cifra”, este de parere seful companiei Brand Management, companie care activeaza în industria de publicitate indoor.

Agentia de publicitate interioara Brand Management, se ocupa de servicii complete de indoor advertising (productie, postare, monitorizare, neutralizare) sub forma unor pachete full service, afirma reprezentantii companiei.

“Practic în urma cu 2 ani, aceasta piata era aproape inexistenta”, îsi aminteste Jinga. „Piata de indoor este o piata tânara, dar de calitate foarte buna, iar noi, cei care ne dedicam ei, încercam sa respectam standardul înalt cu care ea vine din pietele dezvoltate ale Uniunii Europene si SUA”, este de parere oficialul.

16 centre de afaceri, 35% din piata de locatii din Bucuresti

Potrivit companiei, în momentul de fata reteaua Brand Management înregistreaza un lant de centre comerciale de tip mall, la nivel national, 16 centre de afaceri în Bucuresti ce acopera 35% din piata de locatii de acest tip a capitalei, precum si un lant de parcari subterane si supraterane bucurestene.

Parcarile incluse în reteaua companiei pâna la acest moment sunt cele de la Unirea, Grand Hotel Marriott, Bucuresti Mall, Plaza România, City Mall, WTC si Baneasa BC, ceea ce, potrivit companiei, înseamna aproximativ 2,400 locuri de parcare, cu o frecventa de cca. 40,000 de masini pe luna cu cel putin un consumator.

Prima în parcarile subterane si supraterane

Oferta de spatii publicitare în parcarile subterane si supraterane din Bucuresti a fost lansata de catre compania de publicitate în anul 2005, în premiera pe piata româneasca, asa cum subliniaza executivii sai, Brand Management fiind singura companie care gestioneaza astfel de locatii, mai afirma ei.

“Ne aflam în stadiul de dezvoltare a lanturilor de centre comerciale, centre de afaceri  si parcari la nivel national si, prin noul sistem software implementat, ne  propunem sa venim în ajutorul media plannerilor si marketerilor cu solutii complete pentru desfasurarea si evaluarea campaniilor de publicitate indoor”, adauga Laurentiu Jiga.

 

“Publicitatea indoor este apreciata la nivel international ca fiind cea mai eficienta forma neconventionala de publicitate, devenind din ce în ce mai solicitata si în România”, spune Jinga. „În acest context, Brand Management îsi propune sa ofere mai mult decât simple spatii publicitare, venind în sprijinul clientilor sai cu servicii de înalta calitate de implementare si evaluare a campaniilor de publicitate”.

  30 de campanii indoor

Având 2 ani de existenta, dupa cum afirma reprezentantii companiei, Brand Management spune ca si-a concentrat eforturile pentru alcatuirea unui portofoliu de locatii, care sa aduca în atentia consumatorilor produsele si serviciile clientilor sai, comunica oficialii agentiei.

“În acesti doi ani de activitate, Brand Management a sustinut peste 30 de campanii indoor pentru numerosi clienti din industrii  reprezentative, precum cea financiar – bancara, a telefoniei mobile, FMCG, si altele”, spun executivii agentiei.

Dintre campaniile desfasurate Brand management  aminteste nume cum sunt cele ale Domenia Credit, ING, Connex, Medicover, Nivea, Whirlpool, Ballantines, KLM, Tchibo, Cartoon Network.

.

Cea mai tare din publicitatea în parcare.Cea mai tare din publicitatea în parcare. Cea mai tare din publicitatea în parcare

PUBLICITATE: