Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
AdPlayers. info
Sportisimo Romania, retailer ceh de articole sportive, continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School, anunta compania.
Prin intermediul acestei campanii de vanzari, Sportisimo se adreseaza tuturor parintilor care isi pregatesc copiii de noul an scolar, prin intermediul caruia mii de produse sunt disponibile acum, in toate cele 46 de magazine din retea, inclusiv in e-shop. Astfel, parintii vor putea face fata mai usor provocarilor de inceput de an scolar.
O gama extinsa cu mii de rucsacuri, incaltaminte, imbracaminte si multe alte accesorii este disponibila pana pe 18 septembrie la preturi avantajoase, menita sa acopere toate nevoile pentru inceputul unui nou an scolar. De asemenea, iubitorii de sport vor gasi o gama variata de articole sportive si echipamente de la branduri de TOP, precum Nike, adidas, Columbia, Salomon, Puma, UnderArmour, Lotto dar si brand-uri proprii, un mix optim de varietate, care sa satisfaca nevoile celor mai mici dintre sportivi.
„Back To School este a treia cea mai importanta campanie anuala din calendarul nostru, dupa Craciun si Black Friday, in care cumparaturile incep cu cateva saptamani inainte de startul scolii. Este a doua noastra campanie 360 de cand suntem pe piata din Romania. Prin intermediul aceastei actiuni, ne luam angajamentul de a fi mai aproape de clientii nostri. Sportisimo este un brand care isi dovedeste relevanta, utilitatea si empatia fata de clienti” a spus Maria Gheorghita, Marketing Manager Sportisimo Romania.
,,Pentru acest sezon am dezvoltat un concept si am creat o identitate vizuala, folosind imagini proaspete, combinate cu imagini dinamice si surprinzatoare in care personajele principale sunt cei mai tineri dintre consumatorii nostri. Ideea imaginilor este de a conecta clientii cu brandul, oferind experiente unice si facand fata oricaror provocari. De aceea si vocea care insoteste videoul este una de copil, pentru ca ne adresam in primul rand micilor nostri clienti” adauga oficialul de marketing Sportisimo Romania.
Astfel in randul familiilor cu copii, Sportisimo ramane in topul preferintelor pentru cumparaturi si doreste sa castige din ce in ce mai mult, increderea acestora, avand in vedere ca in prezent aceasta categorie, reprezinta 38% din clientii retailerului ceh.
Sportisimo, prezent de sase ani in Romania, detine 40 de magazine pe piata locala si un shop online. Retailerul are colaborari directe cu brandurile internationale, ceea ce ii ofera avantajul de a avea o gama variata de produse de cea mai buna calitate la preturi competitive. Sportisimo a inceput ca o mica afacere de familie, in 1999, iar in prezent detine cea mai variata gama de echipamente sportive pe piata comerciala din Cehia si Slovacia. Pe langa e-shop, momentan compania are in jur de 200 de magazine in Europa, din care 108 sunt in Cehia, 47 in Slovacia, 2 in Ungaria si 2 in Bulgaria.
Mai mult in Retail, Campanii