Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
AdPlayers. info
HELL incepe anul 2025 cu cea mai mare si mai captivanta campanie de pana acum! Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile, anunta comunicarea marcii.
Potrivit initiatorilor campaniei, castigatorii au posibilitatea de a lua cina cu Michele Morrone, pot revendica unul dintre cele peste 1.000 de premii uimitoare, inclusiv premii personalizate HELL, dispozitive electronice premium si experiente de neuitat. Cel mai norocos castigator poate pleca acasa cu un Mercedes AMG A35 nou-nout.
In perioada campaniei, ce se desfasoara intre 17 februarie si 13 aprilie, cele mai populare produse HELL vor fi disponibile in doze in editie limitata, cu iconicele tatuaje ale lui Michele Morrone pe ele, oferind fanilor sansa de a colecta dozele cu design unic.
Fiecare produs achizitionat aduce participantii cu un pas mai aproape de castigarea marelui premiu sau a altor premii extraordinare. Mecanismul campaniei este simplu: conform regulamentului, consumatorii cu varsta de peste 18 ani trebuie doar sa achizitioneze un produs HELL ce face parte din campanie, sa se inregistreze pe https://www.winwithhell.ro/ , sa incarce codul de sub cheita si sa pastreze cheita pentru validarea premiului.
Pe langa marele premiu, vor fi extrasi zilnic castigatori ai unor jachete, adidasi si genti de calatorie personalizate cu HELL.
In fiecare saptamana, un participant norocos poate castiga un iPhone 16 sau chiar o cina exclusiva cu Michele Morrone in Italia. In campanie exista si „Sambata Castigatoare”, care include premii speciale, cum ar fi agende cu design unic, truse de toaleta premium si baxuri a cate 6 doze de HELL in editie limitata, inspirata de Michele Morrone.
"Aceasta campanie nu este doar cea mai mare din istoria HELL, ci si una dintre cele mai interesante campanii de pe intreaga piata a bauturilor energizante. Campania este una remarcabila chiar si la nivel international, deoarece se lanseaza in 10 tari, oferind si mai multor consumatori sansa de a participa. Scopul nostru este de a oferi clientilor nostri fideli experiente de neuitat si premii exclusive, intarindu-ne in acelasi timp pozitia pe care o avem atat pe piata interna, cat si pe cea internationala. HELL se straduieste intotdeauna sa ofere maximul si vrem sa impartasim aceasta stare de spirit cu fanii brandului", a declarat Adrienn Popovics, Director de Marketing al HELL ENERGY Ungaria.
Potrivit oficialilor de comunicare, campania este sustinuta de cea mai puternica promovare de pana acum, prin reclame TV si ecrane digitale spectaculoase, panouri publicitare si comunicare intensa pe retelele sociale si in magazine, pentru ca nimeni sa nu rateze ocazia de a afla si participa.
Cei care ravnesc premiile campaniei, trebuie sa cumpere cel putin un produs HELL din editia limitata, incarca codul de sub cheita pe https://www.winwithhell.ro/ pentru a revendica premiul.
Mai mult in Campanii, Promotii, Bauturi