(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cea mai buna lansare PR a anului 2009 din Europa a fost considerata campania Lipton Raspberry, creata de GMP PR pentru Pepsi Lipton International.
Premiul a fost acordat in cadrul galei European Excellence Awards, la Viena. La editia de anul acesta a European Excellence Awards au fost inscrise peste 1200 de campanii din toata Europa.
Intitulata "Sustin Zmeura!”, campania de lansare si-a propus sa ridice zmeura la rang de fruct-vedeta al anului 2009. Pentru a atrage atentia asupra beneficiilor zmeurei, agentia a creat o serie de actiuni inedite sub patronajul Asociatiei Producatorilor Independenti de zmeura, culminand cu o strangere masiva de semnaturi pentru schimbarea trofeului „Zmeura de Aur” in „Cactusul de Aur”.
Campania a concurat in categoria “Lansare” cu agentii din Marea Britanie, Austria, Germania si Grecia. De asemenea, “Sustin Zmeura” a intrat in top 10 cele mai bune campanii de PR ale anului, fiind nominalizata si la categoria “Best Campaign of the Year 2009”.