Cea mai buna handbalista, Cristina Neagu se alatura Kaufland: Fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din rezonabile in remarcabile
Vineri, 08 Noiembrie 2019



,,Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui ,,am reusit", nu e niciodata la singular”, declara Cristina Neagu, capitanul echipei nationale de handbal feminin a Romaniei.

AdPlayers. Info

Kaufland Romania, lider pe piata de retail si de patru ori castigator al distinctiei „Angajator de Top”, ne aminteste actualilor si viitorilor angajati ca povestile care merita spuse incep din lucrurile simple. Și ca drumul catre succes este, de cele mai multe ori, plin de provocari, anunta comunicarea companiei. Pe acest traseu competitiv, fiecare rol devine unul esential pentru succesul echipei, fie ca vorbim despre performanta in sport sau in afaceri, mai precizeaza lantul de magazine.

Mesajului campaniei i s-a alaturat si Cristina Neagu, de patru ori cea mai buna jucatoare de handbal din lume, care a ales sa spuna alaturi de Kaufland povestea drumului catre varf, sub sloganul „Fara joburi mici. Doar roluri esentiale”.

„Atunci cand esti pasionat de ceea ce faci si tratezi cu responsabilitate activitatea pe care o desfasori, fiecare pas dintr-un antrenament si fiecare rol dintr-o echipa transforma rezultatele obtinute din <<rezonabile>> in <<remarcabile>>. Pe mine, colegele din echipa ma ridica atunci cand sunt jos si ma motiveaza sa merg mai departe, imi dau o forta extraordinara. Și perseverenta este esentiala, trebuie sa te antrenezi, sa muncesti pentru fiecare victorie. Iar la final, cand spui <<am reusit>>, nu e niciodata la singular”, declara Cristina Neagu, capitanul echipei nationale de handbal feminin a Romaniei.

Cariera Cristinei s-a dezvoltat treptat: avea 12 ani cand a intrat prima data intr-o sala de handbal si a descoperit sportul care a facut-o sa spuna ca acesta este drumul ei. Și-a propus atunci sa ajunga in top, sa fie cea mai buna handbalista din lume. Au urmat ani in care s-a antrenat intens, iar pasiunea, dedicarea si munca sustinuta a celebrei handbaliste nu au ramas fara rezultat: Cristina Neagu a ajuns, pentru prima oara, numarul 1 in lume in 2010.

Nu au reusit sa o opreasca nici cele doua accidentari care au tinut-o in afara terenului aproape trei ani: a revenit cu si mai multa forta si a castigat doua titluri consecutive de cea mai buna jucatoare de handbal din lume in 2015 si 2016, repetand apoi performanta in 2018 si stabilind astfel un record in istoria handbalului - este singura sportiva care a primit aceasta distinctie de patru ori in cariera.

Astazi, Cristina Neagu are noi obiective – sa revina in top dupa a treia accidentare grava a carierei, sa castige din nou Liga Campionilor, dar de data aceasta cu o echipa de club din Romania, si o medalie la Olimpiada. Insa, visul suprem ramane castigarea unei medalii de aur cu echipa nationala a Romaniei.

„Povestea Cristinei este extraordinara si ne arata ca exista anumite ingrediente pe care le regasim in majoritatea povestilor care ajung sa ne inspire” spune Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director in cadrul Kaufland.

,,Determinarea, efortul si pasiunea sunt esentiale in calea catre performanta, nu doar pentru sportivii remarcabili, in timp ce cooperarea, increderea si munca sustinuta sunt caracteristicile tuturor echipelor care ajung in top. Aceleasi principii se aplica si in evolutia Kaufland. Datorita implicarii reale a angajatilor nostri in activitatea pe care o desfasoara zi de zi, am ajuns o referinta pe piata de retail din Romania” adauga oficialul de recrutare Kaufland.

Potrviti companiei, alegerea facuta de Kaufland, de a transmite un mesaj prin vocea autentica a Cristinei Neagu, nu este una intamplatoare, ci reconfirma angajamentul companiei fata de valorile sale. Performanta, dinamismul si corectitudinea sunt valorile pe care si marea sportiva le-a urmarit in drumul ei catre succes.

Ambele exemple ne demonstreaza ca se poate. 19 ani de munca i-au adus Cristinei Neagu patru titluri de cea mai buna jucatoare de handbal din lume, in timp ce 14 ani de activitate i-au adus companiei Kaufland Romania, patru titluri consecutive ca Angajator de Top, certificare obtinuta in urma auditarii de catre institutul independent Top Employer din Olanda.

Iar paralela modelelor de succes poate sa continue: Cristina Neagu a castigat, alaturi de echipa nationala, doua medalii de bronz la Campionatul Mondial si cel European, in timp ce Kaufland a fost numita, doi ani la rand, cea mai sustenabila companie din Romania. In 2018 Cristina a castigat titlul de „Cea mai buna marcatoare din istoria Campionatului European de Handbal” si, tot in 2018, compania Kaufland a fost reconfirmata pentru al optulea an consecutiv lider al pietei de retail din Romania.


Campania

Echipa care a contribuit la realizarea noii campanii Kaufland:

Kaufland Romania: Estera Anghelescu (Recruiting & Employer Branding Director), Adina Teleuca (Employer Branding Coordinator).

Agentia de creatie, McCann PR: Imola Zoltan (Managing Director), Andrei Alexandru (Head of Strategy), Ana Nechifor (Chief Storyteller), Bianca Damian (Communication Manager), Alin Birladeanu (Graphic designer si DTP).

Studio de productie, StudioSet Production: Goran Mihailov (regie), Sorin Baican (producator), Bogdan Orcula (editor), Bogdan Filip (DOP), Sanziana Nicola (coordonator post-productie), Adina Lucaciu (VO).

AdPlayers i-a adresat Esterei Anghelescu (foto), Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland si cateva intrebari legate de campania Kaufland:

AdPlayers. Care sunt obiectivele noii campaniei? Ce rezultate ati dori sa obtineti?

Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland: Noua campanie de comunicare, „Fara joburi mici. Doar roluri esentiale”, a fost dezvoltata special pentru a atinge cateva componente importante.

Pe langa zona de imagine si de awareness pentru companie, accentul este pus pe componenta principala a campaniei – cea de employer branding, care urmareste cateva obiective specifice zonei de resurse umane:

•            consolidarea vizibilitatii companiei in randul potentialilor angajati;

•            stimularea in continuare a cresterii numarului de aplicatii pentru pozitiile oferite de Kaufland la nivel national;

•            cresterea vizibilitatii asupra valorilor si a principiilor pe care Kaufland si le-a asumat la nivel de companie, valori care se regasesc in fiecare aspect al activitatii de business - performanta, dinamismul si  corectitudinea;

•            sublinierea importantei pe care compania o acorda fiecarui membru al familiei Kaufland, indiferent de pozitie sau vechime si a faptului ca orice rol sau sarcina (simpla sau complexa) este la fel de importanta si poate avea un impact semnificativ in activitatea de zi cu zi. 

Alegerea Cristinei Neagu, cu rol de ambasador al acestei campanii de employer branding, nu este nici ea intamplatoare. Pe langa valorile comune dupa care se ghideaza atat Cristina in drumul ei catre succes, cat si echipa Kaufland, una dintre directiile pe care compania si le-a asumat la nivel de business este incurajarea diversitatii si a egalitatii dintre angajati.

In Romania, spre exemplu, la inceputul lunii ianuarie 2019, aprox. 70% dintre angajatii Kaufland erau femei, iar sustinerea in mod real a egalitatii de gen este un punct important pe agenda Kaufland. Unul dintre rezultatele accentuarii importantei diversitatii si a egalitatii in interiorul companiei, alaturi de celelalte valori (performanta, corectitudine si dinamism), este acela ca femeile reprezinta nu doar un procent ridicat din totalul angajatilor Kaufland, ci multe dintre ele ajung sa ocupe posturi de conducere in companie.

AdPlayers: care sunt canalele de comunicare ale campaniei?

Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland: Noua campanie de employer branding a Kaufland Romania „Fara joburi mici. Doar roluri esentiale” include o comunicare integrata, fiind gandita pentru un mix de canale de comunicare:

•            Spot TV care este deja on air pe statiile TV din Romania din 4 octombrie

•            OOH

•            Branding la metrou

•            Cinema

•            Promovare in store

•            Componenta de PR

•            Componenta de comunicare interna

•            Comunicare digitala

•            Comunicare pe platformele de social media (YouTube, Facebook, LinkedIn)


PUBLICITATE: