Ce avem noi aici? Almette (Hochland) s-a facut „pufoasa” ca Branza Pufoasa Delaco.
adplayers. Iulian Toma
BD in alerta. Ochii detectivului Capsuna, de la directia omoruri de produs, nu dorm si iata ce ne-a scris la adplayers. Ce avem noi aici, vorba maestrului Dem Radulescu din memorabila serie cinematografica BD? Almette (Hochland) s-a facut „pufoasa”. Intocmai ca Branza Pufoasa” de Delaco. Ce mai incoace si incolo. Juri ca e Delaco, nu alta.
Initial doar cu ceva cartoane agatate la punctele de vanzare, „pufoasa” schimbare a produselor Almette de la raft dupa produsele Delaco a patruns deja mai adanc. Acum Almette este ‚pufoasa” si in eticheta produselor.
Mai jos minunata aparitie „pufoasa”, initial la Branza Pufoasa Delaco. Acum nu doar pufoasa ci si cu acelasi font in ambalajul de produs Almette :)
Delaco, Branza pufoasa.
Almette (Hochland), Branza Pufoasa.
Toni Delaco, ambasadorul marcii, a sesizat si el ca facut furori in inima doamnelor si domnisoarele de la marketingul Hochland, asa ca a apreciat curtea si el in oracolul digital de pe facebook. Nu stim daca si copia.
„Multumesc mult Hochland pentru ca ne copiati. O iau ca pe un compliment ca ati preluat de la Delaco nu numai denumirea Branza Pufoasa dar si fontul cu care e scris si chiar si norisorii. Ne-au crescut vanzarile odata cu samplingul pe care il faceti si pe viitor, ne-am gandit sa va facem cadou intregul kit de comunicare ca sa nu mai bajbaiti. Multumesc frumos! Sunteti cei mai buni plagiatori pe care i-am vazut” scrie Toni Delaco.
Revenim dupa ce stam de vorba cu ambasadorii de strategie de brand de la agentii si oamenii de marketing de la producatori. Daca au vazut prezenta strigare mai repede decat ii gaseste adplayers pe ei, sunt rugati sa ne scrie ori sa ne caute ca sa ne explice minunea.
Mai mult in Conturi