Catrinel (Menghia) Marlon devine imaginea Huawei in Romania
Vineri, 10 Noiembrie 2017

Catrinel (Menghia) Marlon devine imaginea Huawei in Romania. Credit: Romanian Artists Management

Potrivit agentiei Romanian Artists Management care o reprezinta, alaturi de Catrinel Marlon, din campanie mai fac parte cantaretul Massimo Savic (Croatia), fotograful Manfred Baumann (Austria), prezentatoarea TV Doukissa Nomikou (Grecia), inotatoarea Katinka Hosszú (Ungaria) si fotbalistul Robert Lewandowski (Polonia)

adplayers. Iulian Toma

Modelul Catrinel Marlon, cunoscuta in Romania ca si Catrinel Menghia, a fost ales imaginea Huawei pentru promovarea Huawei Mate10 Pro, fiind implicat in campania internationala pe care compania producatoare de telefoane si componente IT o desfasoara.

Potrivit agentiei Romanian Artists Management care o reprezinta, alaturi de Catrinel Marlon, din campanie mai fac parte cantaretul Massimo Savic (Croatia), fotograful Manfred Baumann (Austria), prezentatoarea TV Doukissa Nomikou (Grecia), inotatoarea Katinka Hosszú (Ungaria) si fotbalistul Robert Lewandowski (Polonia).

Romanian Artists Management, agentia de talent management care o reprezinta pe Catrinel Marlon, are un portofoliu complex de artisti in relatia lor cu industriile creative. Catrinel a debutat ca model in Romania, facandu-se remarcata rapid la nivel global, iar in prezent se concentreaza pe construirea unei cariere in lumea filmului, pana acum demonstrand in pelicule precum „La macchinazione”, „Them who?”, „Donne: Ines” s.a.

Catrinel este pasionata de design si astfel a luat nastere si Catherinelle, propriul brand de genti, dar si de arta fotografica si de pictura. Cu aparitii in reviste internationale precum Maxim, Elle, FHM si Sports Illustrated, Catrinel impresioneaza nu doar prin frumusetea sa, ci si prin talentul si profesionalismul sau, pana in acest moment deruland numeroase campanii de imagine (Bijuteria Teilor, David Yurman, Intimissimi s.a.).

Despre contractul incheiat cu Huawei, Roxana Alexandru, partener fondator Romanian Artists Agency, spune ca asocierea a venit natural pentru ca exista o buna afinitate intre brand si artist, dar si pentru ca exista o compatibilitate intre targetul celor doua entitati.

„Suntem incantati sa demaram un proiect de amploare cu una dintre cele mai mari companii la nivel global, din zona de IT&C, care prin produsele pe care le lanseaza si prin campaniile de promovare pe care le deruleaza continua sa se distinga de principalii concurenti din categorie” spun reprezentantii Romanian Artists Agency.

„Este un contract important, cu care ne mandrim, pentru ca a insemnat multe ore de lucru in echipa, traduse in intalniri de brand induction si sedinte foto. Vorbim despre o ampla campanie de comunicare pentru Huawei Mate10 Pro, la nivel international, iar Catrinel este brand ambassador pentru Romania a acestui smartphone”.

Oficialii Romanian Artists Agency motiveaza alegerea modelului Catrinel Marlon datorita notorietatii sale, atat pe plan local, cat si international, dar si pentru imaginea versatila si stilul de viata dinamic, care se potriveste foarte bine cu specificatiile tehnice ale produsului.

Romanian Artists Agency este o agentie care reprezinta artisti din diverse domenii in relatia lor cu industria de film, televiziunea, publicitatea si alte industrii creative. Agentia este specializata in talent management, PR&events, branded entertainment si productie audio-video si reprezinta artisti precum Virgil Iantu, Razvan Exarhu, Adrian Despot, Sore Mihalache, Paul Ipate, Octavian Strunila, Lili Sandu, Catrinel Menghia si Patrizia Paglieri.

Mai mult in Talent Management, Influencers, Modelling, 


PUBLICITATE: