( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Consiliul Concurentei a aprobat ieri preluarea producatorului clujean Maestro Industries de catre unul din liderii industriei romanesti de mezeluri: Caroli Foods. Prin intermediul acestei achizitii, Caroli Foods isi consolideaza pozitia pe piata, spun reprezentantii companiei, devenind o prezenta mult mai activa in Transilvania – acolo unde Maestro este una dintre cele mai apreciate marci de profil.
Maestro este acum cea de-a patra marca din portofoliul Caroli Foods, celelalte trei fiind Gourmet, Caroli si Primo. Aceste marci inglobeaza o gama extrem de variata de produse, in numar de peste 200.
Desi oficialii companiei nu-si pun inca problema administrarii bugetului de comunicare, acestia fiind preocupati deocamdata de procesul de preluare operationala, dupa acesta este de asteptat ca brandul de mezeluri sa intre si in portofoliul companiilor ce desfasoara activitatilor de marketing si comunicare ale celorlalte branduri Caroli Foods. Compania lucreaza in acest moment cu Saatchi & Saatchi pe serviciile de publicitate ATL ( in media - above the line ), cu Saatchi & Saatchi si BrandsOn pe evenimete si comunicare neconventionala (non-media, bellow the line – BTL) si cu Zenith Media – agentie de media. Serviciile de relatii publice (PR) sunt asigurate de DC Communication.
Talal El Solh (foto), CEO & President, Grupul Caroli Foods sustine ca „Preluarea Maestro Industries inseamna in primul rand cresterea portofoliului de produse al Grupului Caroli Foods”. „ Apoi, datorita sinergiilor care se vor crea la nivel de productie si distributie, vom realiza o dublare a cotei de piata la nivelul pietei din Ardeal, ceea ce duce la o consolidare a pozitiei Grupului la nivel national”, mai afirma seful grupului Caroli Foods.Echipa de conducere Maestro va coordona in continuare activitatile legate de aceasta marca, urmand sa primeasca sprijin constant din partea conducerii Caroli Foods. „Suntem extrem de optimisti in privinta perspectivelor de dezvoltare care ni se deschid. Odata cu intrarea in familia Caroli Foods, vom beneficia de experienta si de expertiza echipei Caroli, care sunt considerabile”, a declarat si Clara Tasnadi, Director Executiv, Maestro Industries fara sa faca o referire directa la activitatile de marketing si comunicare.
„La randul sau, echipa Maestro va contribui la dezvoltarea Grupului prin cunoasterea foarte buna a pietei de mezeluri din Transilvania si prin competentele pe care ni le-am construit in cei 10 ani de prezenta in acest domeniu”, a mai afirmat Clara Tasnadi.
Potrivit companiei, in prima jumatate a anului 2006, cresterea Grupului Caroli Foods a fost de peste 50% in comparatie cu aceeasi perioada din 2005. In principal, cresterea a fost generata de promotia nationala a produselor din gama Caroli si de lansarea a 20 de produse noi sub marcile Caroli, Gourmet si Primo. Un factor determinant l-a reprezentat si optimizarea retelei de distributie. Cifra de afaceri estimata a Grupului Caroli Foods pentru 2006 este de 93 de milioane de EUR, ceea ce ar reprezenta o crestere de 50% fata de anul trecut.
AdPlayersFile Caroli Foods
Potrivit companiei, Caroli Foods (www.carolifoods.ro) este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania. Grupul produce patru marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet si Primo, ingloband peste 200 de produse, din care 20 lansate in 2006. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit zeci de milioane de Euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.).
Grupul are 1.200 de angajati, dintre care majoritatea au intre 18 si 35 de ani. Cifra de afaceri a Grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de Euro, in crestere cu peste 40% fata de anul anterior. Produsele Caroli Foods sunt aliniate standardelor Uniunii Europene. Fabrica de la Pitesti, cu o suprafata productiva de 15.000 de metri patrati, este certificata ISO 9001:2000 si HACCP. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A si Maestro Industries.
AdPlayersFile Maestro IndustriesMaestro Industries este, spun oficialii companiei, unul dintre liderii pietei de mezeluri din Transilvania. Compania si-a inceput activitatea pe piata mezelurilor in 1996. Maestro Industries produce aproximativ 75 de sortimente, in majoritatea lor specialitati si mezeluri crud-uscate. Reteaua Maestro Industries cuprinde in prezent cinci magazine in Cluj si unul la Bistrita si deserveste cu ajutorul flotei proprii alti 600 de clienti fideli in 15 orase.
Maestro Industries are trei centre de distributie in Transilvania, la Cluj, Timisoara si Oradea. Fabrica din Cluj beneficiaza de tehnologie de ultima ora furnizata de companii germane de renume si are o capacitate de productie de 12 tone pe zi. Maestro Industries numara in prezent aproape 200 de angajati si a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 10 milioane de dolari in 2005.