Caroli Foods Group schimba designul ambalajelor pentru brandul Caroli, la aniversarea a 30 de ani de la aparitia pe piata din Romania
Miercuri, 07 Februarie 2024

,,Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group

Noul Caroli – „Iubiti de mustar, doriti de ketchup”  
https://youtu.be/ABjNz_s4bpQ?si=bTA398XCUSD7K0Qy  

AdPlayers. info

La aniversarea a 30 de ani de la aparitia brandului pe piata din Romania, incepand cu luna ianuarie, produsele de sub brandul Caroli au ambalaje noi, reprezentand o schimbare importanta de design.

Potrivit autorilor schimbarii, consumatorii se vor putea bucura in continuare de produsele Caroli, dar ambalate acum in pachete cu un design modern si potrivit cu tendintele actuale de consum. In plus, aceasta schimbare introduce si un element inovator, fiecare ambalaj avand o coloristica speciala, pentru a facilita alegerea la raft a consumatorului.

,,Nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director

„Designul ambalajului unui produs joaca un rol important in decizia de cumparare, in mod special in realitatea actuala, din ce in ce mai digitalizata si aflata intr-o miscare continua. Odata cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastra a fost sa oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci si o inovatie.“ declara Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group

,,Astfel, o noutate absoluta pentru aceasta categorie o reprezinta introducerea in portofoliul brandului a diversificarii cromatice pe game de produse. Prin aceasta diferentiere vizuala inovatoare, alegerea consumatorului devine mai rapida si mai usor de efectuat. In acelasi timp, prin design-ul special, ne-am dorit sa conectam noile generatii cu istoria si calitatea produselor brandului Caroli, care aniverseaza 30 de ani anul acesta.“ a mai adaugat Ana Maria Costea.

Detaliile de design ale noilor ambalaje:

- Background alb, cu textura din lemn;

- Design asemanator unei picturi in acuarela;

- Culori specifice integrate in design in functie de gama de produs. De exemplu, galben pentru crenvurstii cu piept de pui 80% carne (280 g) si rosu pentru crenvurstii din porc 80% carne (280 g).

Npotrivit reprezentantilor marcii, noile ambalaje comunica, de asemenea, autenticitatea brandului Caroli, din 1994, precum si faptul ca produsele sunt Produse in Romania.

Toate aceste elemente sunt aduse in atentia cumparatorilor in perioada ianuarie – aprilie printr-o campanie de comunicare 360⁰ special realizata pentru crenvurstii Caroli cu 80% carne din portofoliul brandului.


„Noua campanie pentru gama de crenvursti Caroli – „Iubiti de mustar, doriti de ketchup” –,  continua campania de comunicare lansata de brand anul trecut prin gama de salam Victoria. Agentia McCann Worldgroup Romania este partenerul nostru in acest proiect de comunicare iar in noua campanie pentru crenvurstii Caroli ne-am dorit sa punem accentul pe pofta de un produs savuros si pe experienta de consum. Cu mustar sau ketchup, crenvurstii Caroli sunt alegerea potrivita in ambele situatii, mai ales daca asocierea se face cu un produs de calitate, cu 80% carne. Noul design si mesajul noii campanii vor aduce o crestere a vizibilitatii gamei la raft si vor crea o noua legatura emotionala dintre produs si consumator“, declara Maria - Mirabela Chirita, Brand Manager Caroli.

Noile ambalaje se aplica momentan pentru gama de crenvursti si se afla la raft incepand cu luna ianuarie, urmand ca, in perioada urmatoare, ambalajele noi sa fie integrate pentru toate produsele brandului.

30 de ani de la infiintarea Caroli Foods Group

Caroli Foods Group este este unul dintre marii producatori de pe piata produselor de carne ambalata din Romania. Compania a fost infiintata in 1994 si ofera in prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci marci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro si Primo.

Compania are o fabrica in Pitesti si dispune de importante facilitati logistice in toata tara si o retea extinsa de distributie. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinational, cu operatiuni in Europa, America de Nord si de Sud. Sigma produce si comercializeaza mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalata si proaspata, produse lactate, produse pe baza de plante, precum si alimente congelate sau gata de consum.

Mai mult in Campanii, Retail, Foods, Branding, Rebranding, Packaging, Design


PUBLICITATE: