Caroli Foods Group lanseaza campania „Omleta arde dupa carnatii Caroli“
Miercuri, 15 Mai 2024

Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos

AdPlayers. info

Caroli Foods Group, jucator major pe piata produselor de carne ambalata din Romania, anunta lansarea unei noi campanii de brand pentru carnatii cabanos Caroli.

„Omleta arde dupa carnatii Caroli“ este sloganul care va guverna noua campanie de comunicare dedicata exclusiv acestui produs pentru care compania ocupa pozitia de lider pe piata in volum .

„Totul a plecat de la ideea ca un preparat simplu devine si mai gustos daca i se adauga produse de calitate. Carnatii cabanos Caroli sunt un produs cu traditie, gustul consacrat de 30 de ani fiind, de fapt, diferentiatorul care transforma, spre exemplu, omleta clasica intr-un preparat de cinci stele in bucataria fiecaruia dintre noi. Astfel, s-a nascut campania «Omleta arde dupa carnatii Caroli» “ spune Ana Maria Costea, Marketing Director, Caroli Foods Group.

Potrivit companiei, pe langa introducerea unui nou gramaj de 450 g, produsul vine si cu un design modern de ambalaj, imbogatit cu o schema coloristica unica. Noile ambalaje ale carnatilor cabanos Caroli au fost concepute special pentru a optimiza si a eficientiza procesul de selectie a produselor in magazine. Aceasta abordare strategica nu doar ca imbunatateste experienta la raft, ci si consolideaza identitatea vizuala a brandului.

„Noua campanie continua pozitionarea brandului in jurul poftei de un produs savuros si vine cu o comunicare inedita in categorie, o omleta care le «canta» carnatilor cabanos Caroli. Mesajul si elementele vizuale ale campaniei, precum si combinatia apetisanta dintre carnati si omleta, unul dintre preparatele indragite de romani, vor evidentia gama de carnati Caroli in magazine si vor trezi interesul si pofta consumatorilor“, adauga Maria - Mirabela Chirita, Brand Manager, Caroli Foods Group.

Noua campanie de comunicare este proiectata pentru a sublinia si a amplifica toate atributele cheie ale produsului, printr-o strategie de promovare integrata 360⁰, desfasurata in perioada mai - iunie. Initiativa urmeaza directia creativa a campaniilor anterioare „Painea tanjeste dupa salamul Caroli” si „Crenvurstii Caroli. Iubiti de mustar, doriti de ketchup”. Campania include un spot TV, ce va fi difuzat pe parcursul acestor doua luni, consolidand, astfel, imaginea brandului Caroli in piata.

In paralel, o prezenta solida in mediul digital va fi asigurata prin campanii active pe platforme de social media, precum Facebook, Instagram, TikTok, YouTube si LinkedIn, dar si prin strategii de Google Ads.

Initiativele BTL in punctele cheie de vanzare si bannere online promotionale vor completa vizibilitatea in randul consumatorilor, asigurand un impact pe termen lung al campaniei.

Gama de carnati cabanos sub brandul Caroli include produse in varianta ambalata, in pachete in gramaje specifice de 270 g si 450 g, dar si in varianta vrac, disponibila la vitrina asistata din magazine.

Caroli Foods Group

Caroli Foods Group ( https://www.carolifoods.ro ) este unul dintre marii producatori de pe piata produselor de carne ambalata din Romania. Compania a fost infiintata in 1994 si ofera in prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci marci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro si Primo.

Compania are o fabrica la Pitesti si dispune de facilitati logistice importante in toata tara precum si de o retea extinsa de distributie. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinational, cu operatiuni in Europa, America de Nord si America de Sud.

Grupul Sigma produce si comercializeaza mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalata si proaspata, produse lactate, produse pe baza de plante, precum si alimente congelate sau gata de consum.

Mai mult in Campanii, Lansari, Retail,

 


PUBLICITATE: