(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Ogilvy&Mather Romania va gestiona comunicarea brandului Cappy. Pe piata romaneasca brandul de la Coca-Cola romania era in portofoliul agentie de publicitate McCann Erickson.
Miscarea are loc in urma unei licitatii regionale organizate de Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, castigate de Ogilvy&Mather, zona care a cuprins Romania, Bulgaria, Croatia, Bosnia si Hertegovina, au afirmat pentru AdPlayers apropiati ai procesului de selectie.
Ogilvy & Mather va dezvolta si implementa strategia de comunicare a brandului Cappy atat in Romania cat si in tarile din regiune din pozitia de Brand Agency, oferind un pachet complet de servicii specializate de publicitate.
„Perspectiva de a lucra pe brandul Cappy la nivel regional reprezinta un punct de referinta in cariera profesionala a oricarui creativ pe care il cunosc”, spune Albert Nica - Executive Creative Director, Ogilvy Group
“De-a lungul procesului de selectie am fost impresionati de entuziasmul, dedicarea si ideile inovatoare ale echipei Ogilvy”, a declarat Nicoleta Eftimiu - Group Brand Manager Still Beverages, Adriatic & Balkans Business Unit. „Am apreciat de asemenea capacitatea lor de asimilare, intr-o perioada foarte scurta de timp, a unei cantitati considerabile de informatii referitoare la piata de bauturi racoritoare necarbogazoase si pozitionarea brandurilor de pe aceasta piata”.