Spotul Cappy Tempo, „Mima”, care lanseaza oferta speciala „2,5 L la pret de 2L”, este semnat de Ogilvy Romania. Noua campanie Cappy Tempo este comunicata din 14 februarie la nivel national pe principalele canale TV si prin materiale la punctul de vanzare. Filmarile au fost facute de casa de productie – Abis, sub indrumarea regizorului Razvan Marculescu.
Echipa care a conceput si implementat acest proiect este formata din: Nicoleta Eftimiu - Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Anca Nastase - Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Romania, Andreea Stefanescu – Marketing Trainee Coca-Cola Romania, alaturi de Albert Nica –Creative Director Ogilvy Group, Aura Sorescu - Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director, Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Anca Steff - Account Manager, Ruxandra Anghel – Junior Account Executive, Dan Draghicescu – Senior TV Producer din partea Ogilvy&Mather