Cap sta bine pe cascavalul Delaco
Joi, 04 Octombrie 2007

AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Sub sloganul “Delaco sta bine pe cascaval”, distribuitorul national de produse lactate Delaco isi lanseaza prima campanie de comunicare. Promovarea se face printr-o campanie integrata de BTL, ATL si PR. Campania va fi realizata de “Cap” (agentie de publicitate) si “Millenium Communications” (agentie de relatii publice).

Primul produs promovat este cascavalul. Motivul acestei decizii il explica Tudor Comaniciu, Director General si fondatorul Delaco Distribution: „In primul rand, din gama branzeturilor acest produs are cea mai mare adresabilitate (consum), dar si cea mai mare pondere in vanzarile Delaco”.

„Apoi, pana in prezent, dintre produsele lactate de pe piata romaneasca de cea mai puternica promovare au beneficiat iaurturile si branza topita”, este de parere seful companiei. „O data cu lansarea campaniei Delaco, vom aduce in atentia publicului si cascavalul”

AdPlayers.ro/File

/Delaco

Infiintata in 1996, Compania Delaco era specializata in productia de lactate proaspete. Incepand cu anul 2000, compania Delaco s-a concentrat pe distributia de branzeturi si alte produse lactate importate din Germania, Austria, Franta, Olanda sau produse in Romania. Din 2007 este distribuitor unic al producatorlui german Zott.

Potrivit oficialilor de comunicare, Delaco se situeaza printre primii jucatori pe piata de branzeturi, cu o cifra de afaceri de 19 milioane de euro in 2006. In 1996 avea trei angajati, iar in prezent echipa Delaco numara peste 300 de persoane.

PUBLICITATE: