(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cap nu a participa la briefingul pentru licitatia de creatie Romtelecom, potrivit unei informari remise AdPlayers de catre unul din oficialii agentiei de publicitate care i-a dat viata personajelor Dorel (Unirea) si Matache Macelaru (Principal).
„In materialul respectiv (n.r. stirea ) este mentionat ca am fi participat la intalnirea de briefing Romtelecom. In formula Next si/sau Cap.”, afirma reprezentantul agentiei. „Nu mai exista aceasta formula, sintem doua agentii independente, fiecare cu portofoliul ei de clienti. Cap nu a participat la briefingul respectiv.”, conchide reprezentantul companiei de publicitate.
Romtelecom se afla in prezent intr-o licitatie de creatie in publicitate. Desi a recunoscut pentru AdPlayers ca au invitat si au participat la briefing-ul de creatie un numar de 11 agentii, oficialii Romtelecom nu au dezvaluit participantii in pitch.
Potrivit unor surse apropiate licitatiei, doua agentii s-ar fi retras in acest moment din licitatia de publicitate inainte de finalizarea primei etape de rezolvare a cererilor din brief, etapa al carei termen era de trei saptamani.