adplayers.info
Carrefour si UNICEF au demarat o campanie de responsabilitate sociala in sprijinul copiilor din medii defavorizate. In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Campania de strangere de fonduri se bucura de sprijinul Andreei Marin, Ambasador National pentru UNICEF in Romania.
Potrivit initiatorilor campaniei, in Romania, aproximativ 300.000 de copii sunt in afara sistemului de educatie, iar unul din cinci copii nu termina opt clase. De asemenea, aproximativ 40% din tinerii de 15 ani sunt semianalfabeti functionali, conform testelor PISA din anul 2012. Copiii cei mai expusi la riscul de a abandona scoala sunt: cei din familii sarace, din comunitati de romi, din mediul rural si copiii cu dizabilitati.
Pentru a adresa aceste probleme, UNICEF si partenerii sai testeaza in 45 de scoli din judetul Bacau Pachetul Educatie Incluziva de Calitate. Acest pachet vizeaza atat cresterea calitatii educatiei, cat si participarea scolara a tuturor copiilor, in special a celor vulnerabili. Pachetul cuprinde interventii centrate pe copil realizate la nivelul scolii, familiei si al comunitatii.
Pachetul educational are caracter universal, toti elevii si toate scolile putand beneficia de interventiile respective. Aceste interventii pun accent pe prevenirea nescolarizarii, absenteismului scolar, abandonului scolar si parasirii timpurii a scolii. Interventia vizeaza si cresterea rezultatelor invatarii si a competentelor dobandite.
“ Ne alaturam din nou, cu drag, demersului UNICEF de a oferi acestor copii sansa la o viata mai buna, cu o educatie accesibila si de calitate. Demersul UNICEF, ne permite astfel, inca o data, sa demonstram ca suntem un partener de durata in sprijinirea comunitatilor locale in cadrul carora activam. Campania de strangere de fonduri se bazeaza pe generozitatea clientilor nostri de a dona un leu la casa de marcat pentru a-i ajuta pe cei mici si pe familiile acestora”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour Romania.
“Rezultatele in educatie se vad pe termen lung si este nevoie de o investitie sustinuta pentru a produce schimbare. Ne bucuram ca an de an Carrefour si clientii sai sustin participarea copiilor vulnerabili la educatie de calitate. In scoli din judetul Bacau, am intalnit copii, parinti si profesori care ne-au dovedit ca imbunatatirea educatiei copiilor se realizeaza prin parteneriatul dintre scoala, familie si comunitate”, a declarat Despina Andrei, Manager Comunicare si Strangere de Fonduri UNICEF in Romania.
Fondurile stranse prin aceasta campanie vor sprijini imbunatatirea capacitatii conducerii scolii si cadrelor didactice de a veni in sprijinul fiecarui copil in parte, potrivit nevoilor acestuia; imbunatatirea metodelor si instrumentelor didactice; crearea de parteneriate cu familiile elevilor si dezvoltarea abilitatilor parentale; mobilizarea comunitatilor in sensul sustinerii educatiei; imbunatatirea abilitatilor non-cognitive si motivatiei copiilor; incurajarea diversitatii in randul elevilor, indiferent de gen, etne, religie, (diz)abilitate si statut socio-economic. Obiectivul este ca fiecare copil sa se inscrie la scoala cat mai devreme, sa invete la potentialul sau maxim si sa fie pregatit corespunzator pentru a reusi pe piata muncii si pentru a avea o participare cetateneasca activa.
Carrefour este unul dintre partenerii de durata ai UNICEF in Romania, iar in anii trecuti clientii Carrefour au sprijinit 15.000 de copiii din 32 de scoli sa beneficieze de educatie in cadrul campaniei “Hai la Școala!”. Astfel, in unele scoli, toti copiii au reusit sa finalizeze cursurile, iar abandonul a ajuns la 0%.
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR,