Campanie de loializare ‚Vodafone pentru Tine’
Miercuri, 23 Ianuarie 2008



(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Vodafone Romania a lansat o noua campanie de comunicare cu noul program de loialitate pentru clientii serviciilor pe baza de abonament, numit „Vodafone pentru Tine”. Contul de comunicare este administrat de McCann Erickson si Universal McCann.

 

„Am dorit sa rasplatim loialitatea clientilor nostri prin beneficii sporite, acodate atat in functie de numarul de ani petrecuti in reteaua Vodafone, cat si in functie de gradul de utilizare a serviciilor noastre”, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania. „ De exemplu, un client cu o factura medie de 20 de Euro si 6 ani vechime in retea se va califica in aceeasi grupa de loialitate ca si un client care are 6 luni vechime si o factura de 60 de Euro. Ambii vor primi acelasi bonus lunar de loialitate, de 60% din punctele acumulate pentru valoarea facturii”.

 

Noul program de loialitate aduce abonatilor Vodafone avantaje care recompenseaza atat vechimea in retea, cat si valoarea medie a facturii. Programul „Vodafone pentru Tine” include 4 segmente de clienti persoane fizice, delimitate in functie de vechimea in reteaua Vodafone si de valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum.

 

Clientii Vodafone Romania vor fi informati individual cu privire la segmentul din care fac parte, incepand cu data de facturare din 23 ianuarie 2008. Cu „Vodafone pentru Tine”, abonatii Vodafone beneficiaza de puncte de loialitate suplimentare, in functie de segmentul in care se incadreaza: 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold si 100% bonus pentru clientii Platinum.

 


PUBLICITATE: