Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
adplayers. Iulian Toma
Brico Depot investeste peste 4 milioane de euro pe an in comunicare, potrivit unor surse adplayers apropiate retelei de magazine do-it-yourself (DYI).
Intrebata de catre adplayers la ce valoare se ridica bugetul de marketing si comunicare anual Brico Depot, Andreea Balanescu, Marketing Manager al compa-niei nu a comentat valoarea investitiei.
Balanescu a precizat insa pentru adplayers ca investitiile in cel mai recent Catalog Brico Depot 2016 si campania de comunicare care va demara la inceputul lunii mai se ridica la aproximativ 30% din valoarea bugetului anual alocat de reteaua de magazine DYI.
Acest lucru ar insemna, in baza estimarilor bugetului anual, ca viitoarea campanie de de comunicare integrata a retelei DYI se va ridica la 1,2 mln. euro.
Campanie: Zenith Media. Digital: Advanced Ideeas
Potrivit managerului de marketing Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde cinci canale TV, radio si comunicare digitala. Serviciile de marketing si comunicare digitala sunt administrate de agentia Advanced Ideeas, a mai spus Andreea Balanescu pentru adplayers.
Comunicarea Brico Depot va demara pe 3 mai si se va desfasura, in functie de canalul de comunicare, pe o perioada de 3-4 saptamani. Lansarea Catalogului Brico Depot 2016 si campania au fost anuntate saptamana trecuta in cadrul unui eveniment organizat de agentia Pure Media la JW Marriott.
Dupa cum adplayers a mai scris tot atunci, in urma unei licitatii la care au participat sapte agentii si care s-a incheiat la sfarsitul anului 2015, pentru serviciile de creatie si strategie Brico Depot a fost aleasa agentia de publicitate HAVAS (Worldwide) Bucharest .
Mai mult despre Pure Media
Mai mult in Licitatii, Conturi