Campanie aniversara Marionnaud. 40 de ani dedicati frumusetii.
Luni, 02 Septembrie 2024

Timp de 40 de zile, intre 2 septembrie si 13 octombrie 2024, clientii sunt invitati sa experimenteze momente memorabile atat in magazine, cat si online.

AdPlayers. Info

2024 este un an special pentru Marionnaud. Potrivit reprezentantilor de comunicare ai companiei, brandul marcheaza 40 de ani de pasiune, profesionalism si excelenta in industria frumusetii. De-a lungul celor patru decenii, Marionnaud a redefinit frumusetea, creand momente unice pentru femeile si barbatii din intreaga lume, si continua sa inoveze pentru a aduce cele mai bune produse si servicii clientilor sai.

Pentru a onora aceasta realizare remarcabila si pentru a le multumi tuturor celor care au fost alaturi de Marionnaud in acest drum frumos, brandul lanseaza o campanie speciala: timp de 40 de zile, intre 2 septembrie si 13 octombrie 2024, clientii sunt invitati sa experimenteze momente memorabile atat in magazine, cat si online.

Campania aniversara Marionnaud, in detaliu

•          Reduceri exclusive: In aceasta perioada festiva, 40 de produse iconice vor fi oferite la preturi speciale.  Printre aceste produse se regasasesc best seller-uri de la branduri precum: Lancome, Carolina Herrera, Prada,YSL, Armani si Paco Rabanne.

•          Mii de cadouri surpriza: Pentru a rasplati clientii, Marionnaud ofera un joc castigator 100% pentru membrii sai pentru fiecare achizitie. Printre premii se regasesc cadouri speciale si reduceri substantiale.

•          Evenimente speciale in magazine: Sesiuni de make-up, workshop-uri si demonstratii oferite de experti in frumusete, pentru o experienta personalizata si de neuitat.

•          Beneficii exclusive: Pentru toti membrii, inclusiv pentru cei noi, Marionnaud acorda  puncte de fidelitate la fiecare achizitie, oferind un voucher de fidelitate de 25 Ron pentru fiecare 500 lei cheltuiti.

Potrivit reprezentantilor de comunicare, Marionnaud este o calatorie locala care s-a transformat intr-un expert in frumusete, totdeauna aproape de clientii sai. Cu Marionnaud, ingrijirea de sine devine o mostenire de familie, transmisa din generatie in generatie. 

„Este un moment de mare bucurie pentru noi sa sarbatorim 40 de ani de activitate. Suntem extrem de recunoscatori tuturor clientilor nostri pentru increderea si loialitatea lor de-a lungul anilor. Prin aceasta campanie aniversara, dorim sa le oferim inapoi clientilor nostri o parte din frumusetea si bucuria pe care ni le-au adus”, a declarat Cezara Cioloboc, Marketing & CRM Manager, Central Europe, MARIONNAUD.

40 de ani de frumusete, mii de cadouri! Pentru urmatoarele  40 de zile, intre 2 septembrie si 13 octombrie 2024, Marionnaud va invita in magazine si online pentru a trai momente memorabile!

MARIONNAUD

Marionaud ofera o experienta premium, personalizata, inovatoare si omnichannel clientilor sai, ajutandu-i sa isi dezvaluie frumusetea in fiecare zi. Brandul opereaza online cu magazinul sau e-commerce, Marionnaud.ro, care include peste douazeci de branduri exclusive si propriile sale branduri. De asemenea, dispune de o retea nationala extinsa, cu 28 de magazine.

Marionnaud este o subsidiara a CK Hutchison, un conglomerat multinational renumit, listat pe tabloul principal al Bursei de Valori din Hong Kong, cu o gama diversificata de afaceri care include cei mai mari operatori de porturi si retaileri din lume, pana la companii de infrastructura de incredere si retele de telecomunicatii mobile multimedia de varf, angajand 300.000 de persoane in peste 50 de piete.

Mai mult in Campanii, Campanii Aniversare, Ingrijire Personala


PUBLICITATE: