( adplayers. Iulian Toma) GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in cadrul festivalului de creatie Cannes Lions, pentru a marca 75 de ani de la infiintarea IAA Worldwide.
Vizualurile create in GMP Advertising sunt expuse de-a lungul promenadei Croisette, pe toata durata festivalului.
“In multe piete, IAA este “vocea industriei” si reprezinta interesele comunitatii de marketing si comunicare. Atunci cand este necesar, suntem capabili sa vorbim deschis cu aceeasi voce” a declarat Faris Abouhamad, Chairman si Pre sedintele Global, IAA Worldwide. „Avand in vedere cazurile recente de cenzura a reclamelor si atacurile asupra publicitatii, IAA este pregatita sa demonstreze consumatorilor si guvernelor rolul vital pe care domeniul Marketing si Comunicare il are in toate economiile. Ceva trebuie facut, iar IAA va lua masuri”
„Cu 75 de ani de experienta in spate, IAA invita oamenii de comunicare sa redescopere puterea reala a jobului lor” explica ideea creativa a campaniei Mihai Gongu, creative Director GMP Advertising. „Astfel, in executiile expuse la Cannes, fiecare element al comunicarii publicitare, incepand cu tipurile de media si terminand cu exemple de branduri si campanii, este redefinit printr-o metafora menita sa sublinieze cat de puternica poate fi comunicarea”.
Alaturi de Mihai Gongu, proiectul a fost dezvoltat impreuna cu Florin Padurean, Art Director si Alice Tatatru, Strategic Planner, GMP Advertising.