Campanie Tetra Pak pentru UHT, de Mercury360
Luni, 01 Iunie 2009

 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Mercury360 semneaza noua campanie Tetra Pak. Comunicarea  integrata debuteaza la nivel national pe TV, cu spotul „Back to Cow” va maifi orezenta pana la sfarsitul anului 2009 in presa (machete, advertoriale), cat si prin actiuni de BTL si PR.

Lansat pe 25 mai 2009, potrivit autorilor, noul spot evidentiaza provenienta naturala a laptelui la cutie si avantajele tehnologiei UHT (Ultra High Temperature) de la Tetra Pak.

„Povestea spotului e simpla si vine dintr-un insight si mai simplu: oamenii se tem de ceea ce nu inteleg si asa iau nastere o multime de mituri, cum sunt si cele pe tema laptelui la cutie”, spune Cristina Diaconescu, Group Creative Creative Director, Mercury360. „De aici nevoia de a explica, intr-un mod accesibil chiar si celor mici, de unde vine laptele UHT. Asa ca am ales animatia pentru a spune ca este vorba de aceeasi vacuta si de acelasi lapte de vaca, doar ca mult mai sigur”.

Echipa care a  lucrat la noua campanie Tetra Pak: Cristina Diaconescu – Group Creative Director, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Simona Lazar – Junior Copywriter, Oana Serban – Account Director,  Irina Angelescu – Account Manager, Irina Ifrim – Account Executive.


PUBLICITATE: