Credit. Scoala IAA
Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
AdPlayers. info
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung. „Pentru ca relatia voastra sa evolueze on & beyond screen” este sloganul acestei campanii surprinzatoare de la IAA School.
„Suntem compatibili in sensuri diferite cu oameni diferiti si cred ca stim cu totii ideea de partenerul meu/partenera mea de la birou. Pentru ca intr-adevar petrecem multe ore din viata la job si e important sa avem o relatie sanatoasa si cu partenerii profesionali, precum cu cei romantici. Pentru ca vrem sa cultivam partnerships from heaven, not clients from hell, sa sustinem oamenii care colaboreaza bine sa mearga mai departe si sa investeasca in dezvoltarea lor profesionala, impreuna”, motiveaza oferta dedicata partenerilor profesionali Laura Tampa, Directoarea Scolii IAA.
Astfel, poate esti intr-o relatie tip antreprenor – freelancer, strateg – business analyst, client service – marketing manager, web designer – data analyst, media planner – media buyer. Oricum v-ati numi, daca va place sa lucrati impreuna si vreti sa treceti la urmatorul nivel profesional, dezvoltandu-va totodata relatia si produsul la care lucrati, acesta e momentul.
Cum functioneaza campania?
1. Vorbesti cu al tau significant other de la job si decideti la care modul va inscrieti.
2. Aplicati online si mentionati ”VALENTINES 2021” si numele perechii voastre.
3. Primiti confirmarea de la Scoala IAA si reducerea de 14% din fee.
,,Cele 4 mini-MBA-uri de la Scoala IAA raman practice si interactive, fie ca au loc fata in fata, online, sau intr-o varianta hibrid. Cursurile au fost adaptate pentru toate aceste scenarii pentru a putea pastra viu spiritul primei scoli de marketing si comunicare din Romania, cel al invatarii experientiale.” Adauga oficialii Scolii IAA
,,Pentru fiecare modul, programa a fost actualizata pentru a raspunde provocarilor acestei noi realitati in care operam... iar o strategie brici e singura care poate salva un brand de la o comunicare generica.”
Calendarul scolii:
• Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 18 martie – 26 iunie- deadline inscrieri 5 martie - http://bit.ly/modulul-fundamente
• Strategie de Marketing si Comunicare Digitala – 25 martie – 3 iulie – deadline inscriere 12 martie - http://bit.ly/modulul-digital
• Marketing si Comunicare Strategica – 9 aprilie – 26 iunie (sesiune anuala) – deadline inscriere 26 martie - http://bit.ly/modulul-strategic
• Strategie si Planificare Media – 17 septembrie – 27 noiembrie (sesiune anuala) – deadline inscriere 1 septembrie - http://bit.ly/modulul-media
Mai mult in Educatie, Management