Credit: LIDL / GMP Group
Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in tara cu panouri aflate in aeroporturi si vami. Comunicarea va continua si in luna ianuarie 2019
adplayers. info
In decembrie, Lidl a demarat o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in tara cu panouri aflate in aeroporturi si vami, anunta reprezentantii de relatii publice de la GMP Group. Potrivit informatiilor adplayers, campania de "employer branding" este semnata de GMP Group.
In campania LIDL, romanii din diaspora care s-au intors in tara in perioada sarbatorilor au fost intampinati in aeroporturile din Suceava, Bacau si Iasi si in vamile din Bors si Nadlac de promoteri imbracati in uniforme din depozitul Lidl si au purtat pancarte cu mesajul "Echipa Depozitului Lidl iti ureaza: Bine ai venit acasa!".
Totodata, si in cele trei aeroporturi, si in cele doua vami, au fost amplasate panouri cu vizualuri care le amintesc celor din diaspora de viata petrecuta alaturi de familie si de caldura cu care aceasta ii intampina la venirea acasa.
Potrivit comunicarii, campania are loc in contextul inaugurarii la inceputul lui 2019 a celui de-al cincilea depozit Lidl din Romania, in apropierea orasului Roman, in localitatea Cordun. Acesta va aproviziona aproximativ 50 de magazine Lidl din zona de est a tarii. Prin deschiderea depozitului de langa Roman sunt create peste 200 de noi locuri de munca, atat in zona operativa, cat si in zona administrativa.
Pentru a obtine aceste posturi, potentialii angajati au fost indrumati in campanie sa trimita CV-ul la adresa recrutare.roman@lidl.ro, la depozitul Lidl din Cordun (E85/DJ 201c, jud. Neamt, Romania) ori sa sune la numarul de telefon 0759 209 991 pentru a obtine mai multe detalii.
Dincolo de activari, campania continua in luna ianuarie 2019 cu o componenta de comunicare generala: judetul Neamt va fi "populat" de aceste mesaje, transmise prin intermediul OOH-urilor, MVcom-urilor si spoturilor radio. Campania va include si un eveniment de recrutare, care va avea loc in luna februarie.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piata de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent in 30 de tari din intreaga lume si in prezent opereaza in jur de 10.500 de magazine si mai mult de 150 de centre in 29 de tari la nivel mondial.
Lidl este un smart discounter care promite clientilor produse la cel mai bun raport calitate-pret. Operatiunile din magazine, din depozitele logistice si din sediile centrale respecta promisiunea facuta clientilor, aceea de a le oferi prospetime zilnica. In ceea ce priveste procesele standardizate, design-ul si structura sunt asigurate de catre concernul Lidl, din sediul central de la Neckarsulm.
Mai mult in Conturi, Campanii, PR