Campanie DIGI World si DIGI Life de 200-300 mii de euro. Contul la Millenium People. Media la Spoon.
Miercuri, 03 Octombrie 2012


(Adplayers, Iulian Toma) RCS RDS investeste cateva sute de mii de euro in comunicarea lansarii DIGI World si DIGI Life, cele mai recent lansate canale TV de la DIGI. Intrebat de adplayers la cate se ridica investitiile in campania de comunicare, Florin Nemes, coordonatorul de marketing RCS-RDS nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pentru cele doua canale.

Surse apropiate lansarii Digi World si Digi Life estimeaza ca numai bugetele alocate canalelor media outdoor, Internet si social media - externe RCS RDS, s-ar putea ridica la 200-250 mii de euro, fara a lua in calcul instrumentele de marketing proprii: brosurile, inserturile si comunicarea directa cu clientii in 3 milioane de facturi emise lunar. Din informatile adplayers, contul de media este administrat de Spoon.

 

Creatia este administrata de agentia de publicitate Rusu+ Bortun din grupul Millenium People, condus de Andrei Bortun. Lansat in prima parte a zilei de luni, 1 octombrie, in cadrul unui eveniment organizat la Bucuresti, cele doua canale au inceput sa emita programe din aceiasi zi, incepand cu ora 20.00. #

Mai mult in Conturi

 


PUBLICITATE: