Cu 650 de scoli vizate in 16 orase unde este deschisa cel putin o locatie Carrefour, cel mai recent concurs de desene al lantului de magazine a pus la bataie premii estimate de surse adplayers intre 50.000 de euro si 80.000 de euro.
Contactata de catre adplayers, Andreea Mihai, directoarea de marketing a grupului Carrefour nu a dezvaluit valoarea premiilor si nici a investitiilor in comunicarea concursului. Contul de comunicare este administrat de McCann PR.
Premiile au fost oferite de Carrefour si partenerii sai: Colgate, Nestle, RTC Proffice Experience, Savcom, Apollo Mod Distribution, Network One Distribution, Schneider - Write it si
Un numar de 16 excursii la Disneyland oferite de Carrefour, Philips si P&G, 16 laptopuri, 25 biciclete si 25 de MP4 player-e oferite de Carrefour; 25 Tablete oferite de Network One Distribution dar si 160 de cupoane de 100 de lei oferite de lantul de magazine sunt premiile concursului desfasurat in orasele unde sunt deschise locatii Carrefour.
Estimata la o investitie totala cuprinsa intre 300.000 si 400.000 euro, concursul de desene Carrefour este probabil unul dintre cele mai de anvergura proiecte de comunicare cu participare a copiilor scolari din
Mai mult in Conturi