Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor intra pe TV .
Noua campanie SPOR Formula noua, alb generos rezistent 5 ani. Aprilie 2017
Agentie de Creatie: CAP
Agentie de Media: Zenith
Casa de productie: SudioSet
sursa: Youtube / Policolor
adplayers. info
Policolor a lansat cea mai recenta campanie pentru vopseaua lavabila SPOR. Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Condusa de la Policolor de Camelia Dragomirescu – Director Marketing, Alina Neamtu – Group Brand Manager , campania este semnata de echipa CAP Codin Caradimu – Creative Director, Cristina Purcarea – Account Director. Noul spot TV SPOR a fost produs de casa de productie: StudioSet, Dan Mateescu – Producer, Tudor Lucaciu – DOP, alaturi de regizorul Goran Mihailov.
Potrivit reprezentantilor de comunicare ai campaniei de la agentia Zaga Brand, in cele 30 de secunde ale spotului TV, noua campanie ne reaminteste ca SPOR este un produs elaborat permanent la standardele tehnice si stiintifice ale momentului, nicaieri altundeva decat in Romania, in laboratoarele Policolor.
„Martori ai performantelor produsului sunt chiar cei ce l-au creat, specialistii atenti la provocarile din jur, ale vietii si ale naturii. Alb perfect intalnesti in portul traditional romanesc, la caii albi salbatici care zburda la malul Marii Negre sau zapada neatinsa de pe creasta muntilor Carpati” spun autorii comunicarii.
Potrivit reprezentantilor Policolor, obiectivul de comunicare este acela de a oferi consumatorului experienta unica a folosirii cu usurinta a albului generos, perfect, cu rezistenta de 5 ani.
”Spor este prima vopsea lavabila romaneasca, un brand aflat in topul preferintelor romanilor, care aleg produsele noastre pentru calitatea dovedita in timp” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing in cadrul companiei Policolor. „Spor Formula Noua este o vopsea de ultima generatie, care dovedeste performanta tehnica, excelenta, usurinta in aplicare, dar si cel mai bun raport calitate-pret”.
Conform oficialului de marketing Policolor, din datele producatorului reiese ca albul este cea mai cautata culoare, motiv pentru care a intensificat cercetarea pe acest segment. „Rezultatul eforturilor noastre e ca azi putem lansa lavabila cu alb generos garantata timp de 5 ani, venind in intampinarea clientilor pretentiosi care recunosc si iubesc albul Spor”, a conchis Dragomirescu.
Mai mult in Conturi, Creatie, Media