Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016


spot TV: Gostat / Cris - Tim
sursa: youtube/Cris-Tim Media,
Agentie: Bloom Communication

Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.

adplayers. Iulian Toma

Campania de comunicare pentru noul brand al companiei Cris-Tim Gostat – gusta o felie de nostalgie, a fost dezvoltata de agentiile Unity Group. Comunicarea integrata a fost realizata de Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala. 

Oficialii agentiei nu au dezvaluit investitia in campania integrata Gostat. Contactat de catre adplayers, Ciprian Dron, managerul Bloom Communication, a afirmat pentru adplayers ca agentia (Media Factory, pana la rebrandingul din a doua jumatate a anului trecut) lucreaza pentru Cris-Tim de circa doi ani, timp in care agentia a dezvoltat campanii de comunicare pentru mai multe branduri ale companiei.

Din portofoliul  Bloom Communication, pentru Cris-Tim (sursa: bloomcom.ro) :




Potrivit autorilor, Bloom Communication a reconstruit universul Gostat si l-a readus in casele romanilor prin intermediul celor mai puternice elemente-simbol cunoscute si asumate de romani in anii 70-80: tinerii la Cantarea Romaniei, pionerii, muncitorii din fabrici etc. Toate aceste simboluri constituie portdrapelul noului brand Gostat de la Cris-Tim, oferindu-i forta de care avea nevoie pentru o sustinere de succes in piata. Noua identitate de brand este memorabila, are un grad mare de diferentiere la raft si un mare potential de a deveni lovely mark.

Campania de lansare si comunicare a debutat in luna mai 2016 si este construita in jurul imaginii pe care magazinele Gostat o aveau in perioada anilor ’70-80, magazine ce reprezentau etalonul in domeniul preparatelor din carne.

„Gostatul, un nume cu rezonante puternice, este inca prezent in amintirea romanilor si trezeste nostalgii culinare. Cris-Tim daruieste romanilor gustul si calitatea produselor vandute odinioara in magazinele Gostat, reinventand produsele traditionale precum: Salamul Gostat, Salamul de Vara, Salamul Victoria, Parizerul, Cremvurstii Polonezi etc” au afirmat pentru adplayers autorii campaniei.

Potrivit agentiei, campania a debutat in luna mai si include un spot TV de 30 de sec., bannere online, comunicare outdoor, extinderea continutului pe platforma www.gostat.cristim.ro si transformarea acesteia intr-o resursa de informatii referitoare la produs. De asemenea, vor fi dezvoltate campaniile de PR online si Social Media, mai adauga reprezentantii agentiilor Unity Group.


Conform strategilor de la Bloom Communication, spotul TV este inspirat din umorul romanesc din acele vremuri care, pentru o mare parte dintre romani, a fost cea mai importanta perioada a vietii lor, cea in care au construit familii si s-au bucurat de tineretea si intamplarile pozitive din viata lor.

„Principalele surse de inspiratie ale spotului au fost cozile interminabile de la magazinele Gostat si celebra intrebare care se afla pe buzele tuturor romanilor din acea perioada, „Ce se da aici?”. Punctul de plecare il reprezinta povestea conform careia, intr-o zi calduroasa de vara, un postas obosit s-a sprijinit de un perete sa se odihneasca si, in doar cateva minute, in spatele lui s-a format o coada impresionanta de oameni care credeau ca acolo „se da ceva””.

Campania Gostat este despre o suma de elemente pozitive, despre reinventarea unei game nelipsita de pe mesele romanilor in momentele importante, dar si despre putinele lucruri din acea perioada care pot trezi nostalgie. Aceasta gama se doreste a fi un tribut pentru cei care au dus Romania inainte prin responsabilitatea lucrului bine facut, bunul simt daruit mai departe copiilor si cantitatea mare de umor.

Unity Group: Bloom Communication (creatie), We-Do (media), Impressum (PR) si Nomenius (consultanta )

Unity Group este un grup de comunicare integrata cu capital 100% romanesc, care ofera prin agentiile membre solutii 360 in comunicare: comunicare strategica, branding, creatie, web development, media buying, PR, comunicare strategica in media si social media, inregistrare marci, naming. Cu 12 ani de pionierat in domeniul branding-ului si comunicarii strategice, Grupul Unity are un portofoliu activ format din 70 de clienti nationali si internationali, in majoritate lideri pe segmentele lor de industrie.

Din Unity Group fac parte agentiile: Bloom Communication – branding si creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying,  Impressum Communication – Relatii Publice, Nomenius – consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, echipa Unity Group reuneste peste 50 de profesionisti in majoritate seniori, livrand cu succes de-a lungul timpului peste 500 de proiecte realizate pentru clienti nationali si internationali din cele mai diverse domenii de activitate, precum: Actavis, Antibiotice, Alevia, Amicii / Kubo Ice Cream, Bosch Electrocasnice, Coseli, Cristim / Matache Macelaru', E.ON, Fiterman Pharma / Propolis C / Sindolor / Ale / Uractiv, SSAB, Viking Pruszynski, Zeelandia, Zdrovit.

Mai mult pe profilul agentiei Bloom Communication si pe site-ul companiei Bloom Communication

Mai mult in Conturi, Licitatii



PUBLICITATE: