Campania globala de brand EY, premiata de Marketing Society UK
Luni, 30 Iulie 2018



In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.


adplayers.info

Campania globala de brand EY a castigat Premiul de Excelenta pentru Business-to-Business Marketing in cadrul competitiei globale Marketing Society 2018, anunta responsabilii de comunicare ai marcii. In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.

Juriul international, alcatuit dintr-un grup de profesionisti de marketing de elita, a analizat campania de comunicare de brand a EY de la crearea sa in 2015 si a punctat originalitatea ideii de `Better Questions`, caracterul distinctiv al campaniei si capacitatea sa de a schimba perceptiile.

Pe parcursul jurizarii, Brand Finance, o agentie independenta de masurare a perceptiei de brand, a identificat urmatoarele rezultate pentru EY:

•            brand equity puternic (instrument de masurare a brandului): EY este AAA+ global brand;

•            in 2017, EY a urcat pe locul 16 in topul celor mai puternice branduri, un avans semnificativ comparativ cu locul 50 ocupat in 2015;

•            EY a cunoscut cea mai mare crestere a valorii brandului, de 55,8% intre anii 2015-2017 si o crestere de 28,5% in 2017.

Directorul global EY al Departamentului de Brand, Marketing si Comunicare, Karen Hopkins a declarat: "Acest premiu consolideaza modul in care campania de comunicare a sustinut schimbarile majore din companie, confirmate si de rezultatele studiului global privind brandul nostru si cresterea lui vizibila in comparatie cu concurentii nostri. Este clar ca, in continuare, campania noastra globala va avea un impact mare si multumesc tuturor celor din echipele de Brand, Marketing si Comunicare care au contribuit la aceste realizari semnificative".

Adriana Tabac, Director de Brand, Marketing si Comunicare EY Romania a completat: ”Mai mult decat o campanie de comunicare, Better Questions este o sursa permanenta de inspiratie, provocandu-ne sa gasim solutii mai bune si sa inovam. In Romania, de exemplu, am derulat proiectul ”25 de intrebari pentru viitorul Romaniei”, al carui concept a pornit dela campania globala.”

Campania EY `Better questions`

In 2015, EY a avut nevoie de o schimbare pentru a-si atinge obiectivul global de a se dezvolta intr-un mediu din ce in ce mai turbulent. Construirea unui brand puternic si distinctiv a fost un factor esential. Modul in care functioneaza organizatia a oferit perspectiva strategiei de campanie si a ideii creative din spatele ei.

Cercetarile au aratat ca oamenii din EY nu sunt profesionisti obisnuiti. Acestia sunt mai fermi in cautarea unor solutii mai bune, punand intrebari, adesea neasteptate, care ofera raspunsuri mai bune: cu cat intrebarea este mai buna, cu atat este mai bun raspunsul si cu atat mai bine functioneaza lumea.

Ideea s-a concretizat in 2016, printr-o campanie integrata, #BetterQuestions, care a parcurs pietele cheie din intreaga lume, printr-o gama larga de canale, inclusiv publicitate aeroportuara, parteneriate media regionale, social media si evenimente experimentale. Toate acestea au condus la crearea unui hub digital interactiv - betterworkingworld.com.

Mai mult despre studiul de caz EY, pe pagina Marketing Society:

Premiile de Excelenta in Marketing` oferite de Marketing Society sunt cele mai importante premii de marketing din Regatul Unit al Marii Britanii, fiind concepute pentru a onora si a evidentia cele mai bune marci.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 250.000 de angajati in peste 700 de birouri din 150 de tari si venituri de aproximativ 31,4 miliarde de USD in anul fiscal incheiat la 30 iunie 2017. Reteaua noastra este cea mai integrata la nivel global iar resursele din cadrul acesteia ne ajuta sa le oferim clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume.

In Romania, EY este liderul de pe piata serviciilor profesionale inca de la infiintare, in anul 1992. Cei 800 de angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si local.


Mai mult in Conturi, Festival, Campanii

PUBLICITATE: