Credit: Policolor "Culorile Romaniei" / Zaga Brand
De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
adplayers.info
Ajunsa la cea de-a IV-a editie, campania de responsabilitate sociala a Policolor, Culorile Romaniei, continua in 2018 cu noi proiecte, anunta reprezentantii campaniei de comunicare de la Zaga Brand. Potrivit agentiei, de la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Primele proiecte sustinute in acest an sunt manifestari din zona culturala - arta urbana si contemporana. Semnificativa in cadrul campaniei este si prelungirea parteneriatului cu Asociatia Nationala a Salvatorilor Montani din Romania, organizatie catre care au fost deja trimise, de la inceputul acestui an, materiale in valoare de 20.000 de euro necesare refacerii structurilor montane.
In cadrul campaniei din acest an, vor fi marcate 200 de trasee turistice, iar 40 de refugii, posturi si baze salvamont vor fi reconditionate. De asemenea, vor fi reparate 100 de panouri de informare turistica si 20 de amenajari metalice din locatii de vizitare si siguranta (scari ori alte constructii din metal).
Albastru Atemporal si „Sarutul vascularizat” in cel mai mare circuit de arta urbana pe scoli din lume
Colaborarea cu Sibiu International Street ART Festival continua si anul acesta cu scopul transformarii unei parti de oras intr-o galerie de arta stradala. 22 de artisti romani si 3 internationali vor colora zidurile din Sibiu cu lucrari de arta stradala, in urma unei selectii de proiecte la care au participat 100 de lucrari din 20 de tari.
Dintre acestia a fost selectat si Otto Constantin, unul din cei mai talentati pictori murali din Romania. Artistul va realiza lucrarea „Sarutul vascularizat”, inspirata din opera lui Brancusi, prin care face referire la perceptia subiectiva a omului in functie de stari si emotii.
Credit: Policolor "Culorile Romaniei" / Zaga Brand
Pentru a sugera timpul care sta in loc, dar si conversia emotiei in pictura, Otto va folosi culoarea-concept Albastru Atemporal, nuanta declarata Culoarea Anului 2018 in cadrul unui proiect desfasurat de Policolor. Pictura va fi facuta pe un mural al Școlii Generale nr. 4, va avea 28 de metri patrati si va completa cel mai mare circuit de arta urbana pe scoli din lume.
„Ne bucuram ca anul acesta vom sprijini principalele festivaluri de arta si cultura urbana din Romania, si vom continua si proiectele speciale de sutinere a comunitatilor, incepute in anii trecuti. Pana in acest moment, au fost deja pregatite si trimise catre beneficiari peste 10.000 kg de materiale, cele mai multe fiind vopsele, lacuri si emailuri”, declara David Jordan, CEO Policolor.
Muzeul Viu din Tecsesti, judetul Alba.
Un alt proiect pentru care partenerierea va fi prelungita este Muzeul Viu din Tecsesti, judetul Alba. Scopul proiectului este de a cladi un muzeu viu, in care vizitatorii sa poata experimenta cum traiau si cum se gospodareau oamenii din neolitic pana in prezent. Publicul va avea acces la o istorie aplicata si va afla informatii despre vechile civilizatii, cine sunt stramosii nostri si care sunt legendele transmise pana astazi.
Anul acesta au mai fost donate de catre Policolor materiale catre Art Safari, Muzeul National de Arta Contemporana si Asociatia Colonia Vesela.
„Culorile Romaniei” este cel mai amplu proiect de responsabilitate sociala derulat la nivel national, care isi asuma sustinerea comunitatilor urbane si rurale, alaturi de a celor profesionale, cu scopul de a creste calitatea vietii in comunitati prin actiuni de reamenajare, restaurare si decorare a spatiilor publice si private, prin intermediul donatiilor de materiale (vopsele, lacuri, emailuri, tencuieli decorative).
Proiectul „Culorile Romaniei” continua programul de actiuni de responsabilitate sociala pe care Policolor il deruleaza din 2015, momentul aniversarii a 50 de ani de experienta si inovatie in productia de lacuri si vopsele a producatorului.
Policolor
Producator de lacuri si vopsele cu traditie in Romania, Policolor (policolor.ro) ofera solutii si produse pentru decorarea si finisarea casei, sub brandurile Spor, CasaBella si Vinarom, sisteme profesionale pentru constructii in gama DEKO Professional, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor, dedicate service-urilor auto, in gamele Klar, Emaur si Silverpol, precum si acoperiri performante destinate industriei.
Produsele Policolor sunt prezente in peste 3.000 de magazine de retail traditional, in marile retele de bricolaj din Romania si in peste 1.000 de service-uri auto din tara. La nivel national, Policolor are zece magazine proprii.
Grupul Policolor – Orgachim opereaza doua mari unitati de productie de lacuri si vopsele: Policolor Romania si Orgachim Bulgaria si este liderul regional in domeniul tehnologiei vopselelor si lacurilor in zona Sud-Est Europeana.