In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de donatori.
AdPlayers. Info
Cea de-a douasprezecea editie a Swimathon Bucuresti a fost un triumf al generozitatii si solidaritatii, reusind sa stranga 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte valoroase din diverse domenii, inclusiv social, sanatate, cultural, educatie si sprijin pentru persoane cu dizabilitati, anunta organizatorii de la Fundatia Comunitara Bucuresti.
Potrivit fundatiei, campania a adus impreuna 980 de inotatori-fundraiseri si 9.482 de donatori si a demonstrat ca, intr-o societate perceputa adesea ca egoista si individualista, spiritul de comunitate si implicare ramane puternic.
Impactul Campaniei
Swimathon Bucuresti ne arata ca generozitatea si dorinta de a ajuta inca pun lucrurile in miscare in comunitatea noastra. Prin implicarea lor, 980 de oameni au reusit sa indeplineasca visurile a 34 de organizatii care desfasoara proiecte esentiale pentru societate.
Donatiile, colectate pe platforma swimathonbucuresti.ro, sustin initiative pentru copii cu afectiuni cognitive si motorii, tineri defavorizati, persoane afectate de afectiuni oncologice, protejarea mediului si multe altele.
Evenimentul principal
Desfasurat sub forma unei competitii inclusive de inot, evenimentul principal a avut loc la Complexul Olimpic de Natatie Otopeni. Pentru prima data in doisprezece ani, Swimathon Bucuresti s-a desfasurat pe parcursul a doua zile, 15 si 16 iunie 2024, cu intrare libera pentru sustinatori si donatori si un spatiu generos de socializare in curtea complexului.
Denumit "Valuri de bine", evenimentul a fost un adevarat festival al comunitatii de bine. Cu participarea a peste 2.500 de oameni la bazin, evenimentul a fost prezentat de Alex Zlavog si Alecsandru Dunaev, care au adus un plus de entuziasm si sustinere.
Printre personalitatile implicate se numara Ada si Antoaneta Gales, Ana Ularu, Ioana Ginghina, ReallyRux si Ionut Bodonea, care s-au alaturat campaniei si au amplificat eforturile de strangere de fonduri.
Engagement online:
Campania a generat o interactiune semnificativa pe retelele sociale, cu peste 130.000 de persoane implicate pe paginile de Instagram si Facebook ale Swimathon Bucuresti.
Donatia medie - 155 de lei, iar cea mai mare, 25.000 de lei
Donatia medie anul acesta a fost in valoare de 155 lei, iar cea mai mare donatie a fost de 25.000 lei. Trei organizatii, Daruieste Aripi, CONIL si A.S.P.E.R.A., au strans peste 100.000 de lei.
Swimathon Bucuresti:
Organizat de Fundatia Comunitara Bucuresti, Swimathon Bucuresti este cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara. In cele 12 editii desfasurate pana acum, campania a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de donatori.
Fundatia Comunitara Bucuresti: Fundatia Comunitara Bucuresti reuneste donatori, ONG-uri si grupuri de initiativa pentru a dezvolta comunitati puternice si solidare in Bucuresti si Ilfov. In cei 12 ani de activitate, fundatia a finantat peste 800 de proiecte si burse, cu o valoare totala de 4,7 milioane de euro.
Mai multe informatii despre fundatie, pe www.fundatiacomunitarabucuresti.ro
Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Sport Marketing, Sponsorship