Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania
Pe langa companiile Millenium Communications si Luna Promotions care au semnat evenimentul de lansarea TLC, Discovery lucreaza in comunicarea canalului de televiziune cu Headertising - agentia de creatie, Grayling – servicii de PR, Zenith Media – servicii de media, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania.
Conform oficialului Discovery, agentiile au fost alese de reprezentantii Discovery din Londra si Varsovia, inainte de infiintarea biroului din Romania. In cazul spatiului de media outdoor, compania a colaborat cu News Outdoor deorece desfasoara un proiect regional cu acelasi furnizor de servicii.
Tinta TLC
„TLC targeteaza un public definit mai curand psihografic decat demografic - este vorba de femeile dinamice, cu o viata sociala activa”, a afirmat Ada Roseti, despre tinta campaniei de comunicare a canalului de televiziune. „Mai mult decat atat, programele noastre pot fi urmarite de femei alaturi de partenerii lor, de familie, de alte femei, pentru ca ofera subiecte foarte diverse. Si campaniile noastre de comunicare vizeaza acelasi public tinta”.
Potrivit executivului Discovery Networks, in afara evenimentului de lansare, campania de comunicare TLC se va extinde pe tot parcursul acestui an, pentru ca scopul este de a construi pas cu pas identitatea noului canal de televiziune in Romania.
„In momentul acesta avem publicitate outdoor in Bucuresti si desfasuram actiuni la punctele de vanzare ale UPC si AKTA. Activitatile de promovare prin PR, prin intermediul Facebook sau al site-ului www.tlcchannel.ro, vor fi derulate constant, pe tot parcursul anului”, a mai spus Ada Roseti, pentru AdPlayers.
In 2010 Discovery si-a pastrat pozitia si a continuat sa-si creasca business-ul
In contextul nu neaparat fericit al evolutiei pietei de media, Discovery Networks se dezvolta in Romania. Cum? „In 2010 Discovery si-a pastrat pozitia si a continuat sa-si creasca business-ul in Romania. Compania noastra are doua surse de venituri - vanzarile catre operatorii de cablu si vanzarile de publicitate, ceea ce ofera stabilitate afacerii chiar si cand economia trece prin momente mai dificile”, explica Ada Roseti.
„In plus, numele Discovery, continutul de calitate al programelor si existenta unei echipe locale sunt elemente care ne ajuta sa continuam sa ne dezvoltam. Insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata din Romania si ca va continua sa investeasca aici”.