CRIS-TIM, online cu DOT Web Design
17
Joi, 20 Iulie 2006
CRIS-TIM, online cu DOT Web Design. CRIS-TIM, online cu DOT Web Design

( AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

CRIS-TIM si-a lansat astazi noua imagine online www.cristim.ro. Noul site al procesatorului de carne a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager CRIS-TIM.

Prin doua sectiuni, Cristim.ro are ca tinta atat consumatorul final (pagina ta) cat si revanzatorii (pagina afacerii tale), si va fi comunicat incepand cu luna august prin materialele la punctele de vanzare (POSM). Reprezentantii companiei spun ca “In Pagina ta” au introdus informatii utile pentru consumatorul mezelurilor CRIS-TIM, iar in “Pagina afacerii tale” informatii utile in activitatea revanzatorului mezelurilor CRIS-TIM.

Echipa CRIS-TIM a particitat la proiect cu Cristian Ungureanu – Director Marketing, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager, Anca Tiron – Event&Promotion Assistant. Din partea agentiei DOT Web Design, au finalizat proiectul: Cristian Vitalariu – Project Manager, Radu Neagu – Web Programer.

Potrivit oficialilor de marketing ai companiei, CRIS-TIM este cea mai cunoscuta marca pe piata mezelurilor din Romania, avind o imagine foarte puternica pe piata si foarte bine definita in perceptia consumatorilor. Sub umbrela CRIS-TIM au fost lansate pe rand celebrul Salam Sasesc, Forzoso, Galinia, mezelurile vegetale si mezelurile crud-uscate.

Detinand patru fabrici specializate care asigura capacitati de productie de 160-170 de tone/zi, avand liniile de productie dupa cele mai noi standarde europene si un numar total de 2800 angajati, CRIS-TIM spune ca si-a propus pentru anul 2010, depasirea unui volum mediu zilnic de vanzari de 300 tone/zi, respectiv 30% cota valorica pe piata.

La 14 ani de activitate, spun executivii de marketing, marca CRIS-TIM este asociata cu siguranta, calitate, standarde ridicate in producerea si comercializarea mezelurilor si o marca avand un grad ridicat de vizibilitate. Responsabili marcii spun ca brand-ul CRIS-TIM este prezent in toate tipurile de magazine, de la hypermarket-uri, supermaket-uri, magazine de mezeluri si pana la magazine de cartier.


PUBLICITATE: