CONFIDENT devine agentia de comunicare a Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania
Miercuri, 03 Iulie 2024

Rares Ciubotaru, Director Executiv, Infosan - ,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem.”

AdPlayers. info

Confident Communications, agentie specializata in comunicare de marketing, a devenit partenerul de comunicare pentru Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania, anunta compania.

Potrivit agentiei, campaniile ce se vor derula au ca scop informarea si educarea publicului in privinta diagnosticarii, tratamentului si ingrijirii afectiunilor oftalmologice la copii, dar si  metodele de preventie si identificare timpurie a afectiunilor oculare.

In prezent, Infosan are un numar de 35 cadre medicale si, in ultimii 12 ani, peste 75.000 de pacienti au beneficiat de serviciile specialistilor si de aparatura de ultima generatie din cadrul spitalului.

Cu cei mici, la controale oftalmologice regulate

„Parintii sunt din ce in ce mai interesati de calitatea vederii copiilor si au inceput sa invete sa ia masuri din timp si sa mearga cu cei mici la controale regulate. Din nefericire, exista destule situatii in care tratamentul de specialitate si interventiile chirurgicale sunt inevitabile”, spune Rares Ciubotaru, Director Executiv Infosan.

,,Am decis sa apelam la serviciile Confident pentru a explica mai bine felul in care au evoluat descoperirile medicale din domeniul oftalmologiei, cum ne tratam pacientii la Infosan si cat de dedicati suntem in tot ceea ce facem. Avem incredere ca mesajele noastre se vor face auzite mai usor, iar impreuna vom face diferenta in vietile oamenilor”, a motivat alegerea Rares Ciubotaru.




„Prin ochii copiilor se vede viitorul, asa ca am acceptat imediat provocarea venita din partea Infosan. Chiar daca nu pare asa, medicina si comunicarea au foarte multe elemente in comun, pornind de la relatia dintre medic si pacient, educatia si preventia, etica medicala, consimtamantul informat si pana la comunicarea in cercetarea medicala”, adauga
Mara Gojgar, fondator Confident Communications.

,,Sunt o multime de punti de legatura de care ne vom folosi in cadrul acestui parteneriat dintre Confident si Infosan pentru a promova un stil de viata mai sanatos si solutiile avansate folosite de spital pentru tratarea afectiunilor oftalmologice”, a mai spus Mara Gojgar.

Infosan ofera servicii de diagnostic, tratament si ingrijire pentru o gama larga de afectiuni oftalmologice la copii, dar si la adulti. In plus, Infosan este un sustinator activ al preventiei si al identificarii timpurii a afectiunilor oculare.

In acest scop, spitalul a lansat si un program de screening gratuit in gradinite pentru limitarea cazurilor de orbire. Infosan isi propune sa ajunga la 10.000 de copii din Bucuresti in primele 6 luni din 2024, dar are in plan sa duca aceasta initiativa si in zona de sud a tarii, fiind deja in cautare de colaboratori si parteneri.

Spitalul privat de oftalmopediatrie Infosan

Infosan este in prezent singurul spital privat de oftalmopediatrie din Romania. Infosan are misiunea de a elimina orbirea prevenibila si deficientele de vedere, prin empatie, competenta si ingrijire personalizata fiecarui pacient, pentru a le imbogati viata.

Compania a fost infiintata in 2002 de doi medici sub forma unui cabinet, in 2006 devine clinica, iar din 2015 capata statutul de spital. Infosan are un numar de 35 cadre medicale si o capacitate de tratament de 3000 de pacienti pe luna in ambulatoriu si 300 de pacienti pe luna in spitalizare de zi.

Infosan ofera servicii de diagnostic, tratament si ingrijire pentru o gama larga de afectiuni oftalmologice la copii, precum managementul miopiei, ambliopie, strabism, cataracta congenitala, retinopatie de prematuritate, dar si la adulti – cataracta, strabism, afecituni retiniene, glaucom, etc. In cei 22 de ani de activitate peste 80.000 de pacienti unici au trecut pragul. Infosan a incheiat 2023 cu o cifra de afaceri de 4,5 milioane de euro.

AdPlayersPROFILE

The CONFIDENT Group

Prezent in Bucuresti si Barcelona, The CONFIDENT Group, este un cluster comunicare de marketing format din companii cu expertiza in CEE (Romania, Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia) si Spania.

Focusul CONFIDENT este pe acomodarea clientilor internationali pe piata din Romania si sprijinirea companiilor din CEE sa intre pe piata din vest.

Expansiunea internationala a CONFIDENT Group a fost generata de ambitiile globale ale clientilor pe care ii consiliem, dar si din ADN-ul nostru de antreprenori.

In prezent, The CONFIDENT Group este format din doua companii CONFIDENT – Marketing communications si VENUS FIVE servicii de productie foto si video.

Grupul CONFIDENT a dezvoltat expertiza in industrii cheie de consumer si B2B - tech, real estate, retail & FMCG, auto & mobilitate, pharma & medcomms.

CONFIDENT a castigat mai multe premii pentru campanii de Tech PR si Brand PR in cadrul competitieii PR Award, iar in anul 2020, agentia a obtinut distinctia Consultancy of the Year.

In 13 ani de prezenta pe piata din Romania, agentia a gestionat peste 50 de clienti si campanii. Din portofoliul CONFIDENT fac parte branduri precum AVIS, BLIK, Bucuresti Mall Vitan & Plaza Romania (Anchor Grup), CBRE, DSV, ENDAVA, Euplatesc.ro, Liberty Galati, NOTINO, Mitsubishi, Mobexpert, Regus, Roche Diagnostics, Signal Iduna, Spaces, Thoughtworks, VTEX, XIAOMI.

Mai multe despre Confident Group, pe  Linkedin https://www.linkedin.com/company/weareconfident

Mai mult in Campanii, Business, Sanatate


PUBLICITATE: