( AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Incepand de luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150,000 de exemplare la 160,000, se arata intr-un comunicat remis AdPlayers de oficialii Ringier Romania, editorul titlului.
Potrivit Ringier, decizia de marire a tirajului este o consecinta directa a urmaririi atente a pietei, fiind determinata in primul rand de extinderea retelei de distributie. Vor fi instalate noi cutii in statiile celor mai importante linii de tramvai din Bucuresti si vor fi suplimentate cele din zonele aglomerate ale orasului.
Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, declara: “O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de tramvaie importante, ca 34 sau 15”.
„O alta noutate este faptul ca aceste noi cutii vor fi amplasate chiar in statiile RATB, nu doar pe chioscurile de bilete, facilitand astfel apropierea de publicul nostru”, a mai spus Stettler.
Horia Ghibutiu, Redactor Sef Compact Bucuresti mai adauga “Marirea tirajului e o masura dictata de dinamica dezvoltarii ziarului nostru, un produs care, in urma cu aproape un an, si-a asumat rolul de pionier pe piata presei gratuite din Romania.”
AdPlayersFile
Potrivit editorului, COMPACT Bucuresti este primul ziar gratuit din Romania. Conceput astfel incat sa fie citit dimineata in timpul calatoriei cu transportul in comun, cotidianul gratuit este tiparit intr-un format tabloid, de 16 pagini color, publicand toate stirile relevante ale zilei intr-un stil compact.
Publicul sau tinta este format din oameni care vor sa se puna rapid la curent cu stirile locale, nationale sau internationale in aceeasi masura in care vor sa afle informatii practice privitoare la orasul lor.