Semnat de Boomerang, noul brand CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului: scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul.
adplayers. info
Rebranding la primul sistem car-sharing, exclusiv cu masini electrice. CABY functioneaza in baza unei aplicatii care gaseste pentru client masina cea mai apropiata pe care vrea sa o conduca, urmand ca mai apoi sa o duca la destinatie.
Cu un reprebranding semnat de Boomerang, compania a realizat strategia brandului, numele, sloganul si platforma de elemente vizuale care vor defini si sustine CABY.
„Am gandit CABY ca fiind mai mult decat un brand. Am pozitionat CABY ca pe o noua categorie de transport individual urban, situata intre taxi si rent-a-car. Numele si identitatea vizuala au fost create pentru a integra CABY in limbajul curent, astfel incat sa putem usor sa "sarim intr-un CABY", explica autorii procesului de rebranding de la Boomerang.
Disponibil decamdata pentru companii, urmand ca mai apoi sa fie disponibil si si pentru publicul larg, CABY explica potentialilor sclienti si beneficiile sistemului: scapa de costurile si grijile utilizarii unui vehicul propriu: rate, revizii, combustibil, anvelope, asigurari si restul.
„CABY este o declaratie de independenta. Cand calatorim prin oras, chiar daca nu avem masina noastra, ne dorim sa o facem in felul nostru, cu muzica noastra, cu prietenii si discutiile noastre, cu atitudinea si felul nostru de a conduce, iar CABY ne ofera toate aceste posibilitati” mai explica reprezentantii de brand.
Mai mult in Rebranding, Branding