(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Sub titlul “Traim într-o lume plina de MMS-uri, trimite-le pe toate!”, Cosmote România deruleaza campania integrata de comunicare pentru a sustine lansarea serviciului MMS, Campania este semnata de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes.Contul de media apartine agentiei United Media - agentia de media a operatorului Cosmote – membra a grupului elen de comunicare Ashley & Holmes, prezent si în România.
Prin intermediul serviciului de mesaje multimedia MMS, operatorul ofera clientilor sai posibilitatea de a comunica prin fotografii si imagini animate însotite de texte si sunete, serviciul fiind disponibil la pretul unui mesaj text (SMS) obisnuit.
Oficialii de relatii publice spun ca serviciul MMS este lansat împreuna cu aplicatia complementara Album MMS care ofera clientilor posibilitatea de a pastra, trimite si primi mesajele multimedia prin internet.
“Lansarea serviciului MMS face parte din strategia companiei de diversificare a portofoliului de servicii cu valoare adaugata pentru clientii Cosmote”, a declarat Adrian Florea, Manager Dezvoltare Produse si Servicii, Cosmote. “Pretuim fiecare client care a ales Cosmote si dorim sa oferim în continuare beneficii concrete, inclusiv servicii cu valoare adaugata precum MMS, Notificare Prezenta, servicii premium voce si text”.
Prin intermediul unei promotii disponibile în primele doua luni de la lansare, utilizatorii Cosmote beneficiaza de un tarif special pentru trimiterea unui mesaj multimedia MMS, identic cu cel al unui SMS obisnuit: numai 0,05 euro/MMS in retea. Reprezentantii Cosmote spun ca operatorul va da si posibilitatea clientilor de a continua sa trimita mesaje MMS la acelasi tarif cu mesajele SMS prin intermediul unei extraoptiunii disponibile pentru 1,5 euro/luna.