(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Bugetul de punere in scena a noului Nescafe.ro de catre Nestle Romania ar putea depasi 10.000 EUR si intre patru si sase saptamani de munca, au afirmat pentru AdPlayers surse din piata de Internet.
Conform investigatiilor AdPlayers, de la agentie la agentie, noua platforma online dezvoltata de MRM Partners ar putea fi realizata insa si pentru sume cuprinse intre 15.000 EUR si 20.000 EUR, au precizat aceleasi surse. Reprezentantii companiei nu au putut fi contactati pentru a comenta valoarea investitiilor in noua platforma interactiva.
Lansat online de curand, potrivit autorilor, site-ul semnat de compania interactiva MRM din grupul McCann prezinta povestea cafelei solubile, cele mai noi promotii Nescafe, precum si retete pentru prepararea celor mai gustoase tipuri de cafea. Sub titlul „Tu ce cafea esti azi?”, in functie de preferintele mentionate, utilizatorii sunt directionati catre unul dintre cele trei microsite-uri: Intimacy, Energy si Sophistication.