Fost client Media Investment (The Group), contul de media Hochland a fost castigat de curand de Starcom MediaVest.
Parte din grupul Publicis (Zenith, Starcom MediaVest Group, Optimedia), agentia de media condusa de Stefan Iordache a castigat bugetul in urma unei licitatii desfasurate la sfarsitul anului 2014.
Estimat de surse adplayers din piata de media la 3-4 milioane de euro pe an, plecarea bugetului face parte dintr-o serie neagra de licitatii pierdute la sfarsitul anului 2014 de grupul de agentii condus de Zoltan Szigeti (OMD, Media Investment, House of Media). Media Investment administra contul de media Hochland de trei ani.
Cu bugete estimate la peste 5-6 Milioane de euro, seria neagra de licitatii pierdute de The Group numara, pe langa Hochland, pitch-urile de media BRD, Bitdefender si Intersnack - ultimul din lista castigat de Universal McCann, potrivit surselor adplayers.
Daca pentru celelalte servicii de marketing si comunicare nu sunt anuntate schimbari, atunci cel mai probabil vor fi asigurate si in 2015 de aceleasi agentii: Brands&Bears (creatie, strategie), The Practice (PR) si Interactions (digital, interactive).
Mai mult in Licitatii