TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV. ( sursa foto: TPVISION.com )
adplayers.info
TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV. Agentia globala, prin companiile locale afiliate (McCann PR in Romania), se va axa pe pozitionarea Philips TV ca brand european de lifestyle si design premium, si va desfasura pe tot parcursul anului activitati precum campanii integrate, relatii cu presa, comunicare in social media, creare de continut si evenimente ca IFA si lansari anuale Philips TV.
Cu aproape 2.000 de angajati in mai multe zone de pe glob, TP Vision este licentiatul exclusiv de brand al Philips TV si un jucator cheie pe segmentul divertismentului digital video. TP Vision se axeaza pe dezvoltarea, producerea si comercializarea televizoarelor Philips in Europa, Rusia, Orientul Mijlociu, Brazilia, Argentina, Uruguay, Paraguay si anumite tari din regiunea Asia-Pacific. Compania TV este detinuta 100% de TPV, producatorul TV mondial de top de monitoare si LCD, care vinde si comercializeaza televizoarele Philips in China.
„Pana acum, Philips TV a fost privit intr-un mod functional atat in materie de brand, cat si de produse. Dorim sa ne indreptam atentia mai mult catre propunerile de lifestyle care aduc unicitate brandului nostru: design premium european si tehnologie Ambilight. Weber Shandwick s-a dovedit a fi cel mai bun partener pentru noi, datorita modului sau de lucru creativ si integrat, retelei sale europene, modelului central hub-and-spoke si campaniilor sale premiate. Asteptam cu interes aceasta colaborare” a spus Adrian Gonzalez-Ibbitson, International PR Manager in cadrul TP Vision, legat de parteneriatul intre Philips TV si Weber Shandwick:.”
Weber Shandwick
Parte a Interpublic Group (NYSE: IPG), Weber Shandwick este una dintre cele mai mari companii de comunicare din lume, prezenta in 79 de orase din 34 de tari, cu o retea ce se extinde in 127 de orase din 81 de tari. Compania ofera expertiza aprofundata in sectoare si zone de specialitate incluzand marketing de consumator, reputatie corporativa, sanatate, tehnologie, afaceri publice, servicii financiare, responsabilitate sociala corporativa, comunicare financiara si management de criza, folosind metodologii sociale, digitale si analitice proprii.
Reteaua de comunicare a castigat premii prestigioase pentru abordari inovatoare, creative si pentru activitate de impact, fiind onorati de PRWeek ca Agentia Globala a Anului in 2015 si 2016, precum si ca Agentia Ad Age A-List in 2014 si 2015, si Agentia Globala a Anului in 2010, 2012, 2014 si 2015, in cadrul The Holmes Report.
Mai mult in Licitatii, PR,