Nu este nicio gluma. 40 de milioane EUR se vor afla in licitatii media Telecom in 2014. Cel putin daca vorbim de intreg anul.
In prezent conturile de media sunt administrate astfel: Romtelecom & Cosmote de agentia de media Media Investment (The Group, local), Orange, de Initiative (Interpublic); Vodafone local de UM (Universal McCann, Interpublic) iar International – de OMD.
Potrivit informatiilor adplayers de pana in prezent, bugetul de media local Romtelecom & Cosmote se afla deja in licitatie. Rezultatul se lasa asteptat. Sau nu a fost inca anuntat, cel putin oficial. Un al doilea mare cont se pregateste pentru licitatie, de aceasta data international. Administrat in afara granitelor de OMD si local de UM (Universal McCann), Vodafone este asteptat sa intre la randul sau intr-un pitch de media global in aceasat primavara. Ce va face
Peste toate plutesc necunoscutele deciziilor. Un lucru stim totusi sigur. Piata de telefonie mobila aduce in media bugete de aproximativ 40 Milioane de euro pe an. In curand aceasta ecuatie, cu necunoscute care afecteaza aproximativ 1 din 7 euro in publicitate pe piata de media, va fi in cea mai mare parte schimbata de decizii care se vor lua in anul 2014.
Miscarile telefoniei schimba clasamente de agentii si chiar de grupuri. Nicio alta industrie nu totalizeaza de la atat de putini jucatori un asa mare volum de publicitate. Cum va arata harta bugetelor de media pe telefonie schimbate de anul 2014? Dupa doar o decada din luna februarie nu poate fi dat decat orizontul deciziei Romtelecom & Cosmote. Cat mai curand. Decizia este, deocamdata, necunoscuta. Cel putin oficial.
Noutatile sau informatiile de la sursele mult mai apropiate de zona fierbinte a competitiei sunt binevenite.
Turnati aici: