Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama". Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016

sursa foto. Captura Youtube 

Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH)

Campanie. 
ALTEX “Fara Teama”
Agentie de creatie. Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie)
Agentie de media. Media Investment ( The Group ) – servicii de planificare si cumparare de media
Agentie de PR. Porter Novelli ( The Group ) – servicii de relatii publice si comunicare.



adplayers. Iulian Toma

ALTEX, unul dintre cele mai importante lanturi de magazine electro-IT din Romania, investeste in aceasta toamna perste 200.000 de euro in noua campanie de imagine ALTEX Fara Teama”, potrivit unor surse adplayers din piata de media. Contactati de catre adplayers, oficialii de marketing Altex nu au dezvaluit valoarea bugetului, insa au precizat obiectivele campaniei, perioada de derulare si canalele de comunicare.

Printre obiectivele campaniei se numara reconfirmarea pozitionarii strategice pe piata de retail, obiective online de informare a clientului sau, offline, de experienta cu consumatorul, dupa cum a precizat pentru adplayers Tia Ghinea, Marketing Manager, Altex.

Potrivit oficialului de marketing, campania online cuprinde activitati de comunicare a platformei digitale altex.ro si de comunicare in social media, la care se adauga o campanie de display advertising. ALTEX Fara Teama”  urmareste si cresterea vanzarilor online, aflate in prezent, potrivit informatiilor adplayers, in jurul valorii de 25% din totalul vanzarilor.

Noua campanie de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online, OOH, a mai adaugat pentru adplayers Luiza Afenduli, Media Manager la Altex. Pe langa activitatile din campania de imagine, Tia Ghinea a mai adaugat proiectele de comunicare pe termen foarte scurt, parteneriatele strategice pe 4-5 zile si catalogul Altex care acopera perioade mai mari, de 2-3 saptamani.

Noua campanie de imagine ALTEX Fara Teama” este administrata de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si startegie), Media Investment ( The Group ) – servicii de planificare si cumparare de media, Porter Novelli ( The Group ) – serviciile de relatii publice si comunicare.

Promisiunea brandului Altex „cea mai buna oferta“

Potrivit reprezentantilor de comunicare, noua campanie de imagine intitulata Fara Teama isi propune sa reintareasca promisiunea brandului Altex („cea mai buna oferta“), adaugand si perspectiva clientului, insight-urile din experientele de shopping ale acestuia.

Ideea noii campanii porneste de la situatiile cu care se confrunta toti consumatorii atunci cand achizitioneaza un produs, cand fac o investitie importanta, si anume gandul ca poate nu au gasit cea mai buna oferta. Astfel, prin campania Fara Teama, retailerul evidentiaza inca o data faptul ca in magazinele ALTEX clientii pot gasi cea mai buna oferta, iar cine cumpara de aici, online sau offline, face cea mai buna alegere.

„Inca din 2002, de la lansarea primului magazin ALTEX in Romania, am urmat aceeasi strategie a pozitionarii consumatorului in centrul preocuparilor noastre, oferindu-i acces la produse de inalta calitate la cele mai bune preturi de pe piata. Prin campania Fara Teama ne dorim sa intarim parteneriatul cu clientii nostri si sa le confirmam increderea in alegerea ALTEX prin faptul ca primesc cel mai bun raport pret - calitate din Romania, astfel incat ei sa se poata bucura din plin de experienta de cumparare si de produsul achizititonat“, afirma Dan Ostahie, CEO Altex Romania.

„Prin campania Fara Teama ne adresam cumparatorului actual, mult mai informat si mai atent la valoarea pe care o primeste prin investitia pe care o face, vorbindu-i intr-un mod direct, relaxat. Venim cu o abordare pragmatic-emotionala, dorind sa construim mai departe conversatia cu clientii nostri intr-un mod cat mai relevant pentru ei, trecand de la a raspunde unor nevoi la adresarea unui comportament de consum: astfel temerile din momentul achizitiei devin irelevante in contentul ALTEX. Mesajul campanie este «Fara teama ca cineva stie un pret mai bun. Daca gasesti in alta parte mai ieftin, iti dam de 2X diferenta», iar campania va fi comunicata integrat, cu executii pe toate canalele de comunicare: TV, radio, in-store si online“, declara Tia Ghinea, Marketing Manager Altex.

In cei 23 de ani de existenta pe piata locala de electro-IT, ALTEX s-a bazat pe oferirea celor mai bune servicii pentru consumatori. Aceasta promisiune a fost exprimata sub diverse forme, pragmatice sau emotionale. Acum, prin campania Fara Teama, ALTEX raspunde intr-un mod pragmatic temerilor consumatorilor cand vine vorba de achizitionarea unui produs, intarind promisiunea „cea mai buna oferta“. Vorbind cu clientii intr-un mod direct, relaxat si amuzant, ALTEX trateaza toate temerile intr-o maniera comica, tocmai pentru a accentua faptul ca ele sunt irelevante in contextul ALTEX.

Mai mult in Conturi, Licitatii,  


PUBLICITATE: