Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick (in Romania prin McCann PR)
Joi, 07 Aprilie 2016

adplayers. Iulian Toma

Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR.

Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren Management Europe, francizatul exclusiv al brand-ului Forever 21 in noua tari din Europa, a ales Weber Shandwick pentru a furniza servicii de comunicare si dezvoltare strategica.

Pietele pentru care agentia va furniza servicii sunt Romania, Bulgaria, Elvetia, Grecia, Ungaria, Polonia, Portugalia, Slovacia si Republica Ceha. Teren Management Europe va fi deservita de biroul Weber Shandwick din Atena pe consultanta in comunicare strategica, managementul reputatiei, comunicare B2B si relatii media.

 “Suntem nerabdatori sa colaboram cu o echipa multi-premiata, care este lider in managementul comunicarii la nivel international sicu care impartasim o viziunecomuna: de a dezvolta constant serviciilenoastrepentru a satisface nevoile clientilor” spune Alexandros Doukas, CEO al Teren Management Europe. “Forever 21 nu este doar un nume; este un brand unic, autentic, vesel si mereu proaspat; este o filozofie unica de fashion si shopping. Asteptam cu nerabdare, in parteneriat cu Weber Shandwick, sa aducem in atentia consumatorilor nostri toate aceste aspecte.”

 “Teren Management Europeareindesfasurare un plan de expansiune dinamic si o poveste foarte interesanta de impartasit prin Forever 21, un brand global de fashion. Suntem incantati sa raspandim aceasta viziune pe continentul european.” a afirmat Dimitris Michopoulos, Managing DIrectoral Weber Shandwick Atena.

Weber Shandwick

Weber Shandwick este una dintre cele mai mari companii de comunicare din lume, cu prezenta in 78 de orase si 34 de tari, si operatiuni care se extind in 126 de orase din 81 de tari. Echipa diversificata de strategi, analisti, producatori, designeri, dezvoltatori si manageri de campanii a castigat cele mai prestigioase premii din lume pentru abordari inovatoare, creative si activitate de mare impact, fiind onorati de PRWeek ca Agentia de PR a Anului 2016 si Agentia Globala a Anului 2015, precum si Agentia Ad Age A-List in 2014 si 2015, castigand Premiul Holmes Report pentru agentia globala a anului in 2014 si 2015.

Weber Shandwick si divizia sa Prime au castigat un numar total de 25 de premii Cannes Lions din 2009 pana in prezent. Weber Shandwick a fost, de asemenea, numita Cea mai buna agentie in care sa lucrezi de catre Ad Age in 2014 si 2015 si de catre PRWeek in 2013 si 2014. Compania ofera expertiza de comunicare in sectoarele de business si ariile de specialitate, inclusiv in marketing B2C, reputatie corporativa, sanatate, tehnologie, relatii guvernamentale, servicii financiare, CSR, comunicare financiara si management de criza, folosind metodologii sociale, digitale si de analiza proprii. Weber Shandwick este parte a Interpublic Group(NYSE:IPG). 

Mai mult in Licitatii, PR


PUBLICITATE: